2010. július 18., vasárnap

'Kis' helyzetjelentés.

Természetesen csak magamnak ^^
Az utóbbi napokban megint nem csináltam sok mindent az animézésen, a mangázáson, a zongorázáson és a punnyadáson kívül...
Végignéztem a Hetalia-t. Chibitalia powaaaa*-* Annyira aranyos! x3 (kép)
És még a kedvenc seiyuum is benne van! *-* Paku Romi (L) itt Svájc hangja (más animu: Toushiro, Nana, Edward...)
És Anglia hangja a másik kedvelt seiyuum, Noriaki Sugiyama^^ (Ishida, Sasuke..)
És nagyon sok mindenkit kedvelek belőle pl. szegény átlátszó Kanadát x"D szegényke xS xĐ
És még sorolhatnám^^

Megnéztem még a Ghost Hunt animét. Hát.. bwáááááá az utolsó előtti történetbe tényleg belereszkettem o.O Lehet hogy túlságosan beleéltem magam.. Minden esetre nagyon jó animu :D És nagyon szép az ending zenéje:)



Olvastam még Kuroshitsuji mangát. Jó pár chap-al le voltam maradva..
És.. nem hiszem el.. Sebastian kelj fel! :/ T_T Biztos hogy nem.. biztos! Az nem létezik! Hiszen ő egy démoni komornyik!
Szóval fel fog kelni! *-*
Kicsi Ciel, gambare! (:

És találtam pár kórusos videót, de nem rakom be, mert sajnálatos módon mindegyiken eléggé látszok^^

hehe..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése