2010. február 27., szombat

Fáj a hátam.

Háhááá jó kedvem van! :D A mai nap első része unatkozással telt, de aztán kedvet kaptam egy kis házimunkához (mosás, vasalás, törölgetés) Jól esett egy kis szorgoskodás^^
A mai nap folyamán még sikeresen eltörtem bátyám egyik hajómodellét /uhh ^^"../ be is tojtam hogy most ki fog nyírni o.O De apa megcsinálta, szóval no problem :D
Ezen a héten hát.. nem sok érdekes dolog történt.
Csütörtökön nulladik órában volt ének, és én nem tudtam róla. Még jó hogy mindig korán érek oda a suliba^^ Megúsztam még egy fejmosást az énektanártól.
Az ellenőrzőmet is visszakaptam végre az ofőtől. 3 db matek egyessel. Mondom MIVAAAN??!! Egy egyes biztos hogy volt de több nem. A TZ-mnek legalább hármasnak kell lennie. És annak a dolgozatnak amit írtam, annak is legalább 3-asnak kell lenni. Szóval nem értem hogy mi a sz@rt kever MEGINT! Igen, megint. Ez már előfordult első félévben is. De nem csak nekem vannak plusz karóim, hanem még jó pár embernek. És ennek tetejében még felmentést sem akart adni matekból, mert nememlékezett rá hogy hiányoztam -.- LOL -.-
A péntek.. már csöndesebb volt. Énekórán nem volt tanár ezért a felelés is elmaradt:D Aztán utsó óra után elmentem az Alexandrába olvasni, amíg vártam a barátnőimet (Niki, Sayori) Sayori új pasijával jöttek talizni. Hát.. elég unalmas volt^^ De legalább elmentünk egy-két helyre körülnézni. Aztán go haza bátyámmal, mert útközben ő is hozzánk csapódott.
Azért összesítve egész jó volt, legalább kimozdultam egy kicsit a hétköznapjaimból.

Ééés olyan szép az idő még mindig :D Remélem az is marad. Mondjuk az időjárás mást mond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése