2010. február 20., szombat

Semmi.

Az elmúlt hetem nem volt különösebben érdekes. Inkább különösen unalmas volt. A bunkózást a suliban már meg se hallom.. nem különösebben érdekel.
A torkom rettenetesen fáj, egész héten ilyen volt. És a fülem is ég. Lehet hogy megint beteg leszek.
Unalomból megint megnéztem a New Moon-t, és kedvet kaptam hogy megint elolvassam a könyveket. Jövő héten sort is kerítek rá.
Elkezdtem a Bokura Ga Ita-t, aranyos anime, eddig. Csak a hősnő /Nana-chan/ valahogy.. hát, nem is tudom milyen kifejezés illene rá. Talán.. gyerekes, vagy áhh nem is tudom. Mindenesetre furcsa lány. De aranyos:)
És és végre egy jó hír. Kezd enyhülni az idő. Hó helyett eső esik és még meleg is van. A buszon majdnem megsültem kabátban :D Remélem lassan jön már a tavasz.

Éééssss van Bleach Hun!
Köszönjük szépen az adminok munkáját! :D

2 megjegyzés:

  1. Sayoko, jobbulást! ^^
    Aww~ Bokura Ga Ita... Szerintem nagyon szép anime, én már láttam ^^

    Nálunk is eső szokott esni. :O Most nagyon jó idő van ^^ Hűvös szellő és süt a nap ^^ Remélem most már így fog maradni,de tuti lesznek még esős napok... ^^'

    VálaszTörlés
  2. Ki bunkózik le tégedet?! Na majd ha megyek megint Pécsre... Reszkessetek tanulók... Mert aki bántja a haveromat az a Árkádház egyik oldalán fog lógni! xD
    Szegény... Jobbulást a torkodnak! :D Csak kérlek ne fulladj meg. xD
    Bokura Ga Ita... Hmmm... Még sose láttam. Igaz mostanában vagy 8 animét nézek párhuzamosan. ^^"
    Az időjárásról annyit, hogy lefagyott minden végtagom. """"""""xD

    VálaszTörlés