2010. február 14., vasárnap

Valentin Nap.

Ha a bátyám nem említi hogy ma február 14.-e van akkor eszembe se jut hogy ma van Valentin nap. Szóval mindenkinek Boldog Valentin Napot!
A hétvégém egész tűrhető volt. Megnéztem a Daybreakers filmet, ahhoz képest hogy horror egész jól bírtam a vér látványát. Jó film. És végignéztem a Kuroshitsuji-t. Nagyon jó anime, a stílusa különösen tetszik. Sajnálom hogy csak 24 részes. De sebaj, az OVA-k(?) még ott vannak. Meg persze a manga.
Voltam benn Busójáráson is. Jól meg is fáztam. Szóval holnap No suli (jee).

Bleach Hun még mindig nincs rendesen. Remélem hamarosan megjavul.

4 megjegyzés:

  1. Minél hamarabb gyógyulj meg! ^^
    A Kuroshitsuji-t tervezem, hogy megnézem szabadidőmben ^^

    Nyááá~ már hiányzik a BH >.<'

    VálaszTörlés
  2. Köszi Michi :D

    Wháá nekem is nagyon hiányzik már T-T remélem hamarosan lesz:/

    VálaszTörlés
  3. Daybreakerst én nem mondanám horrornak Sayo-chan. Inkább afféle fantasy...

    VálaszTörlés
  4. Hát, igazán én se. Csak ahol olvastam róla leírást ott horror kategóriába sorolták^^

    VálaszTörlés