2010. február 11., csütörtök

Hó. Háppci!!

Hó. Sok hó. Rengeteg hó.
Kb. fél méteres hó volt ma reggel. Persze nem maradhattam otthon mert "nekem muszáj iskolába mennem, nem lóghatok" (-.-) Hiába vagyok bejáró... Szóval magasakat ugrándozva mint egy bakkecske mentem a buszmegállóba. A zoknim és a cipóm sz@rrá ázott. Kb. fél órás késéssel értem be Pécsre. Aztán kellett várnunk Kuro-channal a helyi járatra ami 20 percenként közlekedett a hó miatt. Jó kezdése a napnak.
Aztán, töri órán felelés. Passzoltam, semmi kedvem nem volt egyest kapni.
Info, TZ. Kb 4-es lesz.
Egy kis jó része is volt a napnak: elmaradt a KÓRUS!! Negyed háromkor már otthon voltam! Rekord!

De.. még mindig nem láttam a mostani Bleach részt, valami gond van a Bleach Hun-al :/

És. holnap nem-akarok-menni-suliba. És nem is megyek ha sok hó lesz.
Essen essen! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése