2010. február 12., péntek

Unalom.

A mai napom hát.. unalmas volt.
Irodalomból írtunk TZ-t. Elmegy. Föciből megúsztam a felelést. Olaszból is, és énekből is. Egész jó.
Volt ma kórus is, csak erről nekem elfelejtettek szólni szóval nem vittem kottát. Megint fényképeztek minket.
És, lehet hogy csak én képzelődöm, de valahogy az volt az érzésem hogy ma a szokottnál is bunkóbbak voltak velem a "barátaim". Nem mintha nem szoktam volna hozzá a szemétkedéshez, de.. a barátaimtól nem ezt várnám. Mondjuk lehet hogy csak én vagyok nagyon érzékeny.
Olyan egyedül érzem magam. Hiányzik a legjobb barát az életemből.
Volt régen egy olyan barátom akiért meghalni is képes lettem volna.
Hiányzik az a biztonság érzet.

Megnéztem végre az eheti Bleach-t, egy kicsit feldobta a hangulatom.
Elolvastam a mangát is.................. Toshirou fan vagyok. Gondolom nem kell több dolgot hozzáfűznöm.
Szegény Hinamori...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése