2010. február 24., szerda

Gyógyult. Elvileg.

Egy pillanat. Összeszedem a gondolataimat...
Tegnap végignéztem a Bokura Ga Ita-t. Jó anime, de eléggé befejezetlennek érzem.
Ma néztem LoveCom live action-t. Hátö.. önmagában jó film csak.. enyhén érdekes a stílusa xD Olyan bolondos :D De azért az anime sokkal jobb.

És.. olvastam Succ blogját és eszembe juttatta az érettségit.
Szeretnék előrehozott érettségit tenni föciből és infóból. Csak nem tudom hogyan. Egy csődtömeg vagyok, nem fog sikerülni. Biztosan nem. Akárhogyan fogok igyekezni. És a végén csak bőgni fogok hogy mekkora sz@r vagyok.
És ott van a rendes érettségi. Jó lenne pár tárgyból emelt szintűt tenni. De nem sikerülne. A középszintű se biztos hogy fog. Annyira félek tőőőle T-T
Aztán olvastam Michi blogját is. És hát.. annyi hozzáfűzni valóm van, hogy ha felelnem kell, akkor szinte biztos hogy egyest kapok T-T Annyira idegesítő amikor 35-en nézik és hallják hogy te hogy bénázol.. és annyira ideges leszek T-T
És még pár tény amiről az utóbbi 2 napban gondolkoztam.
Rajzolni szeretnék, de nem tudok úgy ahogy szeretnék. Pedig annyi ötletem van. /Miééért??!!/
Írni szeretnék történeteket, de nem tudok úgy ahogy szeretnék. Egyszerűen nem megy, nem tudom megfogalmazni azokat a dolgokat amiket gondolok. Ilyesmiben sajnos nem vagyok a szavak embere :/ T-T
És még valamire rájöttem. Semmiben sem vagyok igazán jó. Mindenben csak átlagos /vagy az alatti../ Nem vagyok jó gitáros, nem vagyok jó énekes, nem vagyok jó tanuló se.. és még én szeretnék elismerést... pedig mindig csak arra vágytam hogy elismerjenek :/

És a csúcspont: nem fogom leírni mert bizalmas, de a lényeg az hogy havi 54 000 ft-ból kell majd megélnünk. Vicces.
És még a bátyám haverjai is idegbetegnek néznek. Ez még viccesebb.

Szóval. Jó lenne mostanában eldönteni hogy mit is akarok kezdeni a hátralévő életemben.
És holnap suli -.-

4 megjegyzés:

  1. Ez nem igaz egy csomó dologban átlagon felüli vagy!! Ne beszélj butaságokat!!

    VálaszTörlés
  2. Ááájájájáj... :/ Látom nincs önbizalmad. (az igazat megvallva nekem sincs...) A 35 fős néző egy felelésnél tényéleg nagyon rossz tud lenni...
    Az érettségitől ne félj. ^^ ( mondom én, aki teljesen be van szarva tőle..^^' xD) Szerintem annyira nehéz nem lesz, csak ijesztegetnek minket. Viszont az emelt szintűhöz nagyon-nagyon sokat kell tanulnod, mert az kemény menet lesz... Előre is sok sikert kívánok neked.
    Semmiben nem vagy jó? Ez hülyeség!:O Fogadni merek, hogy tudsz: írni, rajzolni, énekelni, gitározni és jó tanuló vagy. ^^

    A csúcsponthoz meg: Kitartás >.<' Egy idő után biztos rendbe fog jönni ez a probléma. Mi is voltunk már hasonló helyzetben.

    A Bokura Ga Ita szép anime, de a vége nekem is befejezetlen volt... Másmilyen befejezést adtam volna neki, de ettől függetlenül tényleg jó története van.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok a biztatást :) Most már kicsit jobban érzem magam :D

    VálaszTörlés
  4. :D Jólvan többször nem írok az érettségiről, mert mindenki boldogtalanít xDDD

    VálaszTörlés