2010. február 15., hétfő

Szabadnap.

Ma megint csak a filmeké volt a főszerep. De legalább kialudtam magam.
Megnéztem a New Moon-t. Hát.. ritka sz@r xD (bocsi a fanoknak..) Az egész filmben az a jelenet igazodott a könyvhöz leginkább amikor Bella beszélget Laurent-el. Szinte semmi más.. Hát, én már félek az Eclipse-től.
Végignéztem végre az Interjú a Vámpírral filmet is. Lehet hogy én vagyok nagyon kritikus de jobbat vártam volna a végére.
Néztem még Karib Világ Végén-t is (mondjuk kb 15X láttam már de kit izgat. megunhatatlan.)
És folytattam a Ga Rei Zero-t is a 10. részig (sajnos csak addig van fenn indavideón) és a főtémája kicsit elgondolkoztatott.
"Megölnéd azt akit szeretsz, csak azért mert szereted?"
Osztottam szoroztam magamban a dolgot és... hát.. őszintén, fogalmam sincs. Talán a helyzettől függ. De.. nem hiszem hogy képes lennék rá. Főleg ha nagyon szeretem az illetőt akkor inkább megölném magamat mint hogy őt bántsam.

Holnap viszont már suli, szóval lassan tanulni is kellene..

Közérdekű közlemény!
Bleach Hun ideiglenes fórum!

2 megjegyzés:

  1. Ha hiszed ha nem én se rajongok a New Moon-ért. -.- Komolyan mondom az tényleg ritka sz@r. Nem értem ezeket a mai fiatal lányokat. ^^"" Az Eclipes-től meg ne félj. Csak 1-2 fej fog repülni. xD De jó neked, hogy itt filmezgetsz... :D Én mostanában nem is nézek. Hogy miért? Hát mer nincs olyan ami felkeltené az érdeklődésemet. "xD De ahogy nézem jó napod volt. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen jó nap volt:) Néha jól jön egy kis kikapcsolódás:)
    Gondolom neked is jól esne :)
    Mondjuk kinek nem:/

    VálaszTörlés