2010. március 2., kedd

Egy kis jó, sokkal több rosssz.

Búúú! Szebb napot mint ami nekem van! :Đ
Ezt <-- a képet ma reggel csináltam a buszmegállóba menet. Nem valami profi, elég guy-ul fényképez a telóm de ez van, Sprite. Viszont annyira szép volt ma reggel a Napfelkelte hogy muszáj volt lefényképeznem. Mindenképpen kell vennem egy normális fényképezőt >.<
Na lássuk csak.. hétfő:
Fizika: no problem, tanár adott felmentést. De holnap írunk belőle >.<
Kémia: a tanárnő nem igazán akart adni felmentést de a végén kiharcoltam. Holnap felelés belőle.
Irodalom: semmi extra. Jövő kedden írunk belőle TZ-t.
Olasz: hátö.. kaptam egy karót. Lehet tapsolni. Rohaggyon meg a tanár. pedig nem is voltam ott előtte...
Ma:
Törin bejelentette a tanár hogy csütörtökön TZ. Marha jó.
Éneken feleltem. Ötös.
Irodalom előtt elcsórták a székemet és baszták visszaadni a szép szóra. És még neki állt feljebb.
Éés kóruson kedvenc énektanárom kitalálta hogy holnap és holnap után is lesz kórus. Fasza.
De, a hét csúcspontja a péntek, jó értelemben. Rajzra végre megcsináltam a fotómontázst. Japán volt a téma. Szerintem nagyon jó lett, csak az a baj vele hogy fekete-fehérek a képek. Majd be scannelem és felrakom ide :D Suli után pedig elmegyünk egyik o. társammal kirabolni egy már irracionálisanolcsódek*rvajó boltot és utána go mozi. Az Alice Csodaországban-t nézzük meg /Johnny Depp (L)*-*/ Ha minden igaz Kuro-chan is jön a barátjával.
És ha minden pro akkor pénteken sikerül megvennem végre o. társam szülinapi ajándékát.
Mindenesetre szurkoljatok, húzós lesz ez a pár nap >.<

1 megjegyzés:

  1. Röviden tömören: Neked is hibbant tanáraid vannak. Úgy mint nekem. """"""""""""""xD
    *-* Alice Csodaországban? Hogy az Isten... Én is mentem volna veletek moziba! T_T De hát így jártam... T^T Na mindegy... És sok sikert a húzós napjaidra! Még ha későn is írom. :D

    VálaszTörlés