2010. március 27., szombat

Föld Órája

Jó rég nem írtam, van mit bepótolni.
Na kezdjük az elején..
A kémia TZ borzalmas lett, lehet találgatni. Fizikából megúsztam a dogát, matekból még mindig nem kaptuk ki.
Töriből 4-es lett a TZ, magyarból 3-as.
Pandás mobildíszt nem vettem meg, lehet hogy nem is fogom. A szoknya nem érdekel, lesz majd jobb. Viszont láttam egy epres irattartót...
De most azon gürcölök hogy összehozzam azt a ki**** 2000 Ft-t barátnőmnek (aki meghívott moziba) mert folyton azzal zaklat hogy "én bezzeg adtam neked 2000 ft-ot, te meg erre sem vagy képes?" Hát ott rohadjon meg ahol van, már bocsánat.
Ma meg Jubileum, igen szombaton. Nemsokára indulnom is kell a suliba, mert nekünk kell bepakolni az aulát. Remélem azért fél 9 előtt hazakeveredek, mert megszeretném tartani a Föld Óráját. Tartsátok meg ti is! Részletek: Föld Órája


Aztán holnap go ki a szőlőhegyre pakolni meg takarítani, mert bátyám ott akarja megtartani a 18. szülinapját. De hatalmas kupi van, és festeni sem ártana.

És még pár érdekes infó:
Megbízható forrásból megtudtam hogy a NyaCon augusztus 7.-én, Pécsen kerül megrendezésre. Gyertek sokan!
és
Megszűnik a VideoPlayer videomegosztó április 1.-től!
/kár, pedig szerettem azt az oldalt, nyáron folyton rajta lógtam T^T/

1 megjegyzés:

  1. Jéé :D Pécs itt van egy köpésnyire :D Fél nyaramat így is ott töltöm. Lehet majd EFOTTot összekötöm NyaConnal :DD

    VálaszTörlés