2010. március 31., szerda

Pearl

Hétfő:
Hétfőn vissza kellett mennem egy kis beszélgetésre a kórházba, szóval csak 0.-on és 1 órán voltam benn a suliban. Egész korán odaértem szóval várnom kellett. Gondoltam olvasok de a doktornő felajánlotta hogy odamehetek kreatívkodni a többi gyerekhez. Szeretem az ilyen foglalkozásokat. Akkor is volt amikor benn feküdtem. Szoktunk pl. üveg festékezni, gyöngyözni, fényképezni stb. Talán ezek kicsit gyerekesek egy 15 éves lányhoz képest, de én nagyon élvezem. Főleg azért mert nekem ezek kimaradtak a gyerekkoromból. Most gyöngyöket vasaltam, és egész jók lettek. Csináltam egy szívecskét, egy virágot, egy pengetőt (powaa) és a becenevemet :D Aztán amikor végeztem a kórházban, volt 20 percem hogy megvegyem álmaim epres irattartóját. Megvaaaan! *-* Ennyit a hétfőről.
Kedd:
Nos.. érdekes nap volt. Reggel amint beléptem a suliba betámadtak minket az NIVEA-osok szórólapokkal (furcsálltam is az NIVEA-os kisbuszt a bejárat előtt.) Bele is kameráztak a képembe >.> Aztán, olyan 10 környékén beesett a suliba a Megálló stábja LÖ LÖ Dzsuniorral. Engem egészen hidegen hagyott, csak ne akarjanak lekamerázni >.< Szünetekben lehetett fényképezkedni az aulában parókákban és idióta óriás szemüvegekben. A NIVEA feliratot kellett kirakni és aki megcsinálta kapott ajándék spray-t. Már sajnálom hogy nem mentem fotózni, olyan finom az illata :/ Na de majd megveszem...
Ma:
Semmi extra, írtam kémiából. Talán meglesz a 2...
Holnap viszont elmarad a kórus!!! Szóval holnap már 2-kor itthon leszek^^

És. Holnap megszűnik a VideoPlayer T^T

keverem a Nivea-t az Avonnal. ne kérdezzétek miért...

2 megjegyzés:

  1. LoL Taichou!!! Belekameráztak a fejünkbe és arra se emlékszel h nem az AVON hanem a Nivea! És nekem mikor muti meg az epres irat tartót??

    VálaszTörlés