2010. április 4., vasárnap

Kellemes nyulat!

Első sorban Boldog nyuszit mindenkinek! Boldogabbat mint nekem.
Na lássuk. Csütörtök. Infón befejeztem az előadásomat japán vulkánjairól. Hát nem lett valami jó. Bemutatásra köv. csütörtökön kerül sor. És megszűnt a VideoPlayer.. nagyon fog hiányozni :/
Péntek. Punny reggel, aztán ki az ágyból takarítás miatt. Végig sikáltam az egész szobám, fárasztó volt, főleg a polcomon a sok kő meg origami miatt -.-
Szombat. Reggel megint punny, aztán főzőcskézés. Csináltam egy sütit, és apával megegyeztünk hogy holnap feldíszíthetem olyanra amilyenre szeretném. Mama megjött, kaja, aztán hazavittük. Visszafele Tacskó amíg be nem zár (itt csak reggel 6-tól este 10-ig van nyitva) Vettem tojásfestéket meg matricát, hogy tudjak a Kertésznek vinni tojást, mert meg akar minket locsolni o.o és sértődés lenne belőle ha nem vinnék cserébe semmit^^ az meg ugye csak nekem lenne rossz.. Meg vettem kis ragasztómicsodát a Kodály kötetembe. Aztán itthon felköszöntöttük apát szülinapja miatt (ápr. 4) szerintem örült az ajándékoknak (két könyv egy DVD meg egy svájci csoki, anya csak pénzt adott neki.. lol, 20 év után sem tudja hogy apa mit szeret? -.-)
Ma: hát.. ezt talán majd este kifejtem.. most nincs kedvem hozzá....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése