2010. április 9., péntek

Pótlás.

Betöltés-->Kimaradás pótolás folyamatban.Röviden.
Illetve próbálom röviden^^
Nah..
Vasárnap (ugye?)
Csináltam festett tojást, meg 2 kifújtat *-* a másodikat piszok nehéz volt kifújni, de végül mindkettő jó lett :D *büszke magára xD*
Az előző beírásomban írtam azt a sütis dolgot.. nos, anya megcsinálta helyettem a "díszítést", bár én nem nevezném annak. Nah de előröl. Nagy vidáman kimegyek a konyhába, hogy feldíszítsem a sütit, már el is terveztem hogyan. Erre azt látom hogy a kupac tejszínhab ott van szétkenve a tetején. Lehet hogy túlreagálom a dolgot de enyhén szarul esett (am a szülinapi tortámat sem láttam, mert anya fontosabbnak tartotta hogy a vendégek tudjanak hazavinni zabát. Csak a negyedét láttam már, mai napig sem tudom hogy nézett ki o.O :/ szarul esett.)De folytatás. Szóval nagy döbbent képpel és enyhe felháborodással megkérdeztem anyáékat hogy : ez miii? Válasznak egy idióta fejet kaptam, aztán amikor anyám rádöbbent mi van, én már a szobámban voltam. A továbbiakban nem tudom miről volt szó, de végeredményben ott lyukadtunk ki hogy anyám ordibálva kurváz engem és azt hajtogatja hogy apa nyalja a seggem és mindig az van amit én akarok o.O Ne kérdezzétek hogy jutott ezekre az álláspontokra, mert nekem fogalmam sincs -.-
Hétfő: mama, semmi extra.
Kedd: punny, tanulás.
Szerda: fizikával kezdtük a napot, azon belül én fizika dogával -.- a többi nem volt érdekes + még kórus.
Csütörtök: matekra a fizika tanár jött be mert nem volt muter (ofő) és ugyanez ok miatt elmaradt az utolsó 2 számtech, szóval csak 3 órám volt. De mivel kórusom is volt aznap és nemvolt időm hazamenni, ezért elmentem a Barbival vásárolni. Megvan végre a pandás mobildííísz!! *--*
A mai nap hosszadalmas lenne szóval azt majd kitárgyalom holnap ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése