2010. április 15., csütörtök

Nyugalom. Eső.

Szerdán szerencsém volt. Se fizikából se kémiából nem írtam/ feleltem. De már nem sokáig húzhatom, előbb utóbb sorra kerülök :/
Nem volt tánc tanár szóval helyette be kellett mennünk 11.-esekhez ének órára. Épp az osztályéneklésire gyakoroltak. Tök jó volt, főleg hegedűvel, fuvolával és bass gitárral : D Aztán tesi. Hát.. nem remekeltem.
Bleach rész. Vééégre főszál! Az új op jó volt, de az ending még jobb! *-*
Mai nap: matek, töri, angol simán ment. Infón függvényeztünk, megint megúsztam az előadást xĐ (és jövőhéten is megfogom, Helikon miatt xD) És tárgyaltunk az osztálydíszről is. Olyasmi lett "közösen" anno kitalálva, hogy 3-4 fős csoportokba összeállunk, egy négyzetlapra felrakjuk a képünket, díszítjük és azt rakjuk fel a falra. Kuro-val egész jót állítottunk össze : D Csak meg kellene csinálni.. Ha majd kész lesz, lefényképezem és felrakom ide^^
Éés Helikonra megy ezerrel a készülődés. Ma vettem egy sampont is. Nagyon finom az illata^^ És megvettem a Mondo-t, nagyon jó a Bleach-es cikk * Toushiro~~*-* *

És, ezt még valamikor unalomból rajzoltam év elején az egyik irodalom órán. Lefényképeztem és kiszíneztem Paint-ben. (igen, abban ^^")
Nyúl Rukia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése