2010. április 13., kedd

Pótlás 2. /ötletes mi?/

Kimaradáspótlás reloaded.
Péntek: már nem annyira emlékszem de a lényeg annyi hogy reggel 9-től du 5-ig kórus. A Nagyit csúnyán lecseszte a Kertész (-.-) de végül nem volt probléma. Szünetben fagyiztunk. Élveztem azt a napot, csak az eső és a szél elmaradhatott volna. Vettem egy kockás gatyát és egy panga díszt *-* És találtam egy nagyon jó lolita ruhát! *megkellvennicsakdrága*
Szombat: ma csak 1-ig volt kórus. Reggel sokat kellet várnunk a Nagyira, és amíg vártunk elmentünk az Andival az I. Sparba. Néztünk napszemcsiket, olyan hülyén álltak xD A Merci nem jött ma próbára.
Vasárnap: ma két szereplés volt. Egyik de. másik du. De. volt a Bartók műhely, amikor ifjú karmesterek vezényeltek minket, mindenki 1-1 darabot. Egész jól sikerült. Du. pedig egy múzeumban szerepeltünk, az is jól sikerül. És sikerült megtanulnom a Horae-t kívülről! *-* (muszáj volt, a Pici lenyúlta a kottám) Viszont a Merci nem jött szerepelni -.- Pedig reggel sokat vártunk rá a hidegben. De sebaj, elszórakoztunk a "csirkékkel" xD És, találtam még egy pandás fölsőt..
Hétfő: nem kellett suliba mennem, mert megint a dokihoz kellett menni. Reggel vettem narancslevet (L), aztán ott vártam 3/4 órát. Addig olvastam az Üvöltő Szelek-et, már másodjára. Aztán be doki. 1 óra alatt végeztem, aztán futás Konzum hogy megtudjam még venni a busz indulása előtt a cipőm. Meglett és a buszt is elértem, szerencsére.. huh.
Kedd: semmi érdekes, nyugis nap volt. Ma korábban elengedett minket a Kertész kórusról és nem nekünk kellett visszapakolni a termet szóval nem kellett futnunk a Nagyival és a Mercivel a buszhoz/vonathoz. És kaptam ötöst töriből! *-* meg egy kevésbé jó jegyet matekból..
Viszont a holnaptól félek.. fizika.. kémia..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése