2010. március 12., péntek

Végre!

Péntek délután van. Vagyis este. Véégre!
Tegnap volt apám névnapja, és elfelejtettem neki ajándékot venni ^^" De ma bepótoltam. Finya csokis rudakat kapott. Sajnos arra nem volt pénzem amit akartam venni neki, pedig annak tényleg örült volna. Majd a szülinapján..
Tegnap elég későn értem haza a kórusról, de nem baj. Legalább volt időnk beugrani Muterral (o. társ) a Converse boltba. Láttam egy nagyon jó szoknyát. Kezdhetek gyűjteni. Aztán még mentünk a Takko-ba és... gondolkozok azon mi mindent tudnék venni ha sok pénzem lenne.. azt a hosszú szárú dorkót, a kockás szoknyát, a pandás mobildíszt amit láttam a Takko-ban és akkorismegveszemhabeledöglökis, azt a nagyon jó fekete fölsőt, normális gitárt, lap topot sötöbö sötöbö.. sok mindent. De ezek olyan fölösleges dolgoknak számítanak ha jobban belegondolunk. De mégis, jó érzéssel tölt el ha olyan tárgyak vannak körülötted amik megnyugtatnak, és ezért esik jól hazamenni a szobádba, a saját kis birodalmadba (amiből kirugdosod természetesen a kíváncsiskodó anyádat. na jó annyira nem durván..) ahol nyugodtan gondolkodhatsz, és nem kell mások elől bujdosnod. Na de ezt a fogalmazási formát félretéve..
Ma megvettem a pandás fölsőmet. Aztán futás busz. Haza. Nézem bátyám gitárját. Nem rég kapott egy újat. Pengetek párat erre mit látok? Egy hatalmas nagy Fender feliratot a hangolókulcsoknál.. Ez nem lehet igaz... Ő Fender gitárral rohangászik én meg már fél éve könyörgök a saját gitáromért. cöhh
Ééés most hogy hosszú hétvége, tanulás 1000000000-el. Ugye kémia TZ, fizika és matek doga..

Nyarat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése