2010. március 28., vasárnap

Jubileum

Akkor, kezdjük az elején.
Tegnap beestem 3-kor a suliba hosszú fekete szoknyában, matyóban és magassarkúban amikor kiderült hogy nem is kellett ruhában menni, hanem ráért volna ott átöltözni -.-" Aztán. 5-kor elkezdődött a műsor, Vegyes kórus lement némi kísérő szöveggel, felmegy melléjük a Bartók (vagyis mi), elénekeljük azt a 3 közös darabot és akkor jött a szöveg, a köszöntők. Kb. másfél órás volt^^ És én abban a másfél órában ott álltam vigyázzban, magassarkúban kinn a színpadon kottát szorongatva, 70 sorstársammal együtt. 1 lány rosszul is lett. Aztán, köszöntőnek vége. Vegyes lemegy. Énekeltünk még 2 darabot és bejelentették hogy 10 perces szünet /HÁLLELÚJA!! T^T*örömsírás*/ Felbukdácsoltam a lépcsőn, cipő le, kaja, pija, ülés, cipő keservesen vissza, aztán vissza a színpadra mert még voltak vissza darabok. Sikeresen leejtettem a kottámat -.-' /Igen, tudom hogy balf@sz vagyok./ Ez olyan fél 8 környéke lehetett. Aztán énekelt a veterán kórus, aztán végén összkar, az nagyon jó volt :D kb 200-an (vagy többen) szorongtunk fenn a színpadon. Amikor vége lett az egész kócerájnak, odacsoszogtam volt énektanárnőmhöz, mert hogy illendő lenne köszönni. Köszöntem neki szép hangosan mosolygósan, az meg lese sz@r -.-" Ezt valahogy nem értem.. talán az volt a baja hogy nem mentem oda rögtön az elején nyáladzani ahogy a többiek tették? Hát ezer bocsánat hogy voltak fellépés előtt fontosabb dolgaim is-.- Aztán go haza, olyan negyed 10-re haza is értünk. Anyám első dolga volt felkapcsolni a villanyt.. pedig rendesen akartam megtartani a Föld Óráját :/ De végül is, majdnem teljesen sikerült ^^ Mert amíg nem voltunk itthon, a villanyt sem égettük. és a bátyám kihúzott mindent mielőtt du. elment :D

Am nem is említettem, a Jubileumon ott volt Kodály felesége és anyósa is. Én meg az első sorban álltam és dobtam le a kottát. Bravissimo!

És elgondolkoztam rajta hogy milyen személyiség szeretnék lenni. De ezt majd a következő postban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése