2012. december 30., vasárnap

Két ünnep között.

Nem tudom ki hogy van vele, de kettőt pislogtam és már el is ment a szünet nagy része. Pedig alig csináltam valamit o.o

Csütörtök reggel jó idő óta találkoztam Kuro-val. Elmentünk vásárolgatni Pécsen, ami szépen el is húzódott. Mindketten szalagavató ruhát kerestünk, de a boltot patyolatra kisöpörték, szóval természetesen már az a kék ruha se volt, amit kinéztem magamnak -_- Ezek után csak nézelődtem, hogy mi hasznosat tudnék venni a karácsonyi pénzemből, amit kaptam (szép összeg, köszönöm szépen! :D) Benéztünk az Alexandrába. DVD-t mindenképp akartam venni, mert egyrészt ki is néztem magamnak párat (hogy miért nem töltöm inkább le? Ha nekem lenne arra helyem..), másrészt segítene a nyelvfejlesztésben is, ha feliratosan nézném őket. Az egyik amit megakartam venni az az Avengers, de nem találtam meg :/ Viszont aminek nagyon örültem, az a Phantom of the Opera! *-* Már Isten tudja mióta keresem DVD-n, mert akárhányszor töltöttem le, mindig késett rajta a felirat, de most megvan eredetibe! És rögtön ezt szúrtam ki elsőnek, mintha csak rám várt volna! *-* A Media Markt-ban Kuro vette nekem észre a Ghost Stories (Bújj bújj szellem) 1. DVD-jét potom árért, amit szintúgy régóta szeretnék megvenni, szóval most már az is az enyém :3 Vettünk még egy kis kaját, mászkáltunk még ide-oda, és mentünk haza. Lejártam a lábamat rendesen, de jó volt Kuro-val ismét találkozni! :) Délután még jöttek anyámék ismerősei.

Másnap jött a horror.. Rokonlátogatás! :D A szokásosnál rosszabbul tűrtem, hogy szétszedik a szobámat és felkajálják a karácsonyi ajándékaimat. Lehet azért, mert idén egyel több kedves unokahúgi segédkezett ebben :'D De nem baj, egyszer egy évben ki lehet bírni.

Tegnap és ma pedig animéztem. Elkezdtem a [K] animét, amiben nem sokáig jutottam, mert bátyám közbe szólt, hogy letöltötte a Sword Art Online-t, és megnézhetnénk. Sok jót hallottam már róla, szóval gondoltam, miért ne, úgy is rajta volt a listámon. Hát az az anime... *-* Huh. Nagyon tetszett. Az Alfheim Online-os részeket kevesebb lelkesedéssel fogadtam, de a végére azok is megtetszettek. De a Sword Art Online.. az nagyon tetszett :)

Nekem kiskoromban elég sok dolog maradt ki, ami más gyereknek megvolt. Lehet gondolni a családi programokra, állatkertbe menés, vidámpark stb. Egy másik dolog, ami nekem kimaradt, azok a Disney és egyéb rajzfilmek. Persze a Hófehérkét és a Hamupipőkét még én is láttam :D Viszont pl. a Tarzant csak tavaly angolon néztem meg. Most az ünnepekre viszont sikerült letölteni végre a Szépség és a szörnyeteget. Már nagyon kíváncsi voltam rá, mert filmváltozatát már többet is láttam. Kor ide vagy oda, nekem nagyon tetszett! :D

Ciao ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése