2012. december 20., csütörtök

Két lépésre a világvégétől.

De kezdjük az elején. Mivel nyakunkon a karácsony, ezért rengeteg szereplésem van és sok minden történt, szóval van miről mesélni.

Mikulás. Kaptunk bátyámmal anyáéktól egy naagy doboz banános csokit! *-* Imádom~
8-9.-én a kórussal Kecskemétre mentünk egy kórustalálkozóra. Nah az volt valami :D Nagyrészt élveztem, ha eltekintünk a kicseszésektől, a sz*rkeveréstől (oh kedves elsősök..), és a kellemes, hosszú sétáktól a hidegben (sikerült jól megfázni, megint..) Viszont a kaja nagyon finom volt (csak kicsit sok o.o), érdekesek voltak a szereplések és a többi kórus (mert voltunk egy páááran), az orgona koncert (Liszt!), sok érdekes dolgot tudtam meg Kodályról, és a városnézést is élveztem. Kecskemét nagyon széép! :D Eleinte azt gondoltam, hogy én azt a várost sose tudnám megszokni (azért Pécs után kicsit furcsa volt), de két nap alatt nagyon megszerettem :) És a Kodály iskola.. nem semmi hogy mekkora, és milyen szép! :D Az egyik legérdekesebb dolog a gyors tanulási verseny volt. Kaptunk egy másfél oldalas kottát, és 20 percünk volt rá, hogy megtanuljuk. Hát, egész jól ment x) Vicces volt nézni, ahogy mindenki parázik, hogy "menni fog? O.O" Ment hát :)
Aztán mire hazaértünk, az a rengeteg hó~~˘
Következő héten pénteken (14) volt egy szereplésünk a Ferences templomban Kodály 130. születésnapja alkalmából. Nah az.. katasztrófa. Piszok hideg volt a templomban, nekünk meg ott kellett állni egy szál fekete pulcsiban, mert azt mondták hogy abban kell lenni, erre persze hogy a többi kórus meg nagykabátban volt. A másik meg a műsor szervezése.. A fel és levonulásnál olyan katyvasz volt, hogy azt senki nem tudta volna kibogozni, és a konferálás se volt jobb. Oh meg az Adventi ének és az Ave Maria.. Azért legalább szólhattak volna, hogy tanuljuk meg őket..  Engem még ilyen kellemetlen helyzetbe nem hoztak a színpadon -_-
Aztán bizonyos incidens miatt (szégyellem is magam miatta..) én hamarabb eljöhettem, hogy elérjem a buszom. Nagyon kedves volt a tanárnőtől, hogy elengedett :)
Szombaton suli és kóruspróba, emiatt csak 3 órára kellett bemennünk.
Vasárnap Magyar Kórusok Napja a Kodály Központban és Kodály születésnapja. Ez már nagyon rutinos volt, és nem is kellett miatta aggódni, mert csak összkarban énekeltünk. Azért kár, hogy a végén, amikor a nagy összkar volt és a Keri vezényelt, nem fértünk fel a színpadra.. Pedig mégiscsak a volt karnagyunk -_-
Hétfőn kezdődött a suliban a Kodály hét. Első nap volt a Megyei népdaléneklési verseny. Annyi ember lett hirtelen, hogy mozdulni se lehetett a suliban -_- Máásnap matek TZ, amire persze, hogy szinte semmit nem tudtam tanulni x) De azért viszonylag ment..
És ugyan úgy kedden Olasz nap... Hát... Ezt sose fogom elfelejteni. Nem, nem voltunk jók, sőt. De azért ilyen szinten megsérteni.. Beleadtunk mindent, mégse sikerült, és akkor még így le kell hordani minket? A többiek igazán nem érdemelték meg..

Ma de. nem volt nekünk suli (mint kiderült, az osztály másik felének se, mert a tanárok nem akartak annak a pár embernek órát tartani, és persze, hogy a hazamentek gyakorlás helyett -.-), mert a Corso Hotelben volt egy tv felvételünk. Nem volt olyan nagy dolog, de élveztük :D
Este pedig a karácsonyi hangverseny volt. Szerintem nem volt rossz, persze a 12. A bizonyos részére megint lehetett számítani -_- Volt némi probléma itt-ott, de összességében, még ha a Kerinek nem is tetszett (mert ott volt, és nem volt túl vidám), szerintem jól sikerült, főleg, hogy nekünk ez volt az utolsó.. Remélem (érettségi T___T)

De térjünk rá a címre. Nem, nem dec. 21.-ére jósolt világvégéról beszélek, hanem a holnapi osztályéneklésiről. Azt hiszem nekünk ez jelenti majd a világvégét.. Semmivel, úgy értem semmivel nem vagyunk kész. Ilyen eddig még soha nem volt. Mindig késtünk, de az hogy ne legyen néptánc... És a kórusmű, meg a mai dal se szól valami jól. Szóval f*sza. Talán holnap reggel még sikerül összeraknunk egy koreográfiát, mert ha nem.. Akkor még az olasz napnál is nagyobbat fogunk égni, és joggal nevezhetnek a legrosszabb osztálynak.. Nagyon félek :s

És köszönöm a több mint 4000 látogatót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése