2012. december 26., szerda

Karácsonyi napok.

Esküszöm, a blogolásban mindig a címválasztás a legnehezebb..

Szóval.. 22.-én volt a Viki szülinapi bulija. Hát ez nem volt semmi.. és nem jó értelemben. Neem, nem a Viki hibája, de amit azok műveltek.. Azt hittem ilyen csak a filmekben történik.. De hagyjuk. Ezt kivéve, én nagyon élveztem :D Még a Renis incidenst is x"D x) Örülök, hogy nekem nem sikerült annyit innom, de még sose voltam ennyire "szédült állapotban :'D Azért, ha elém raktok egy gúlás feladatot, tuti megcsináltam volna -_-" xD A buli egy pincészetben volt, egy szép és naaagy helyen. És a Vikiék háza is nagyon otthonos :D

Szenteste. Hát. volt pár pocséknak mondható szentestém, ez se nagyon volt kivétel. Az igazság az, hogy ebben bőven benne volt az én kezem is. Már meg se próbálom jobbá tenni... Anyáéknak csak pár dolgot sikerült venni. Apa kapott borotvahabot, anya meg egy tisztálkodó csomagot (á lá Reni) Én meg kaptam egy Nightwish pólót bátyámtól (nyihááááá :D) és pénzt mostohamamámtól.
Oh a kaják.. Idén se úszom meg azt a + 5 kilót, az tuti :D
Ezen kívül filmnézés, fadíszítés és egyéb karácsonyi dolgot csináltam aznap.

Másnapi program megint csak filmezés (az "addig pihenj, amíg van rá lehetőséged" elv alapján) Megnéztem a Rise of the Guardians-t! :D (Öt legenda) Igaz, hogy camosan, és magyar szinkronnal (így utólag belegondolva, lehet hogy nem azzal kellett volna, de hát aki nem moziba nézi, az örüljön annak, ami van ^^"), de így is nagyon tetszett :) A kedvenc karácsonyi filmjeim közé került, az biztos.
Megnéztem még a Shrek 4. részét is. Ez jobban tetszett, mint a 3., talán még a 2.-at is lekörözte. Örülök neki, hogy egy "új" történettel rukkoltak elő a végére :)

Mai nap. Hát.. igazság szerint nem csináltam semmit, pedig mára már a tanulás volt kiosztva :/ Jó lesz belehúznom, mert nagy bajban leszek :S Délután mamám jött ajándékozni, holnap pedig visszalátogatunk, és még papámhoz is beugrunk.

Még 13.-án voltam Hobbit premieren a Barbival. Az előtte való várás kicsit unalmas volt, mert két órával előbb ott voltunk, és este 10-kor persze, hogy semmi nincs már nyitva a Pécs Plázában. Odaadtam a Barbi ajándékát is a 18. szülinapjára. Egy zenélő hógömböt vettem neki.
A film nekem nagyon tetszett :D Nem olvastam végig még a könyvet, de ameddig olvastam, addig a megvalósítás szerintem kicsit kesze-kusza volt, de semmiképp sem rossz. Ahogy az egyik ismerősöm mondta, a törpök nem igen sikeredtek törpösre, de ha ettől eltekintünk, a látvány a LotR-hez méltóan nagyon jó volt. Szóval, ha olvastad a könyvet, ha nem, a Hobbitot biztos hogy élvezni fogod :D Ja és szereztem Hobbit mintás poharat és popcorn tartót! *-* (megy a falra!)

Viszont az éneket lehet, hogy nem kellett volna lefordítani.. Nekem sokkal jobban tetszik eredeti nyelven.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése