2012. december 21., péntek

A világvége napja.

Úgy látszik a világvége elmarad, viszont nekem a reggel eléggé világvége hangulattal indult.

Tegnap ugyebár úgy lett megbeszélve, hogy mindenki bejön 7-re, és gyakorlunk mint a kis angyal, hogy ne legyen akkora égés. Aham, csak nem számoltunk a buszsofőrök sztrájkjával. Szerencsére engem nem érintett a dolog, és hamar bejutottam a suliba, de volt aki majd' egy órát várt, mire jött valami helyi járat. Ennél fogva természetesen nem gyakoroltunk semmit reggel :)
Első kategória: népdal. A fellépés előtt ilyen 10 perccel nálam eltörött a mécses. Egy kicsit jogosan is, de azért kezelhettem volna jobban is a dolgot. Gondolom, hogy egyrészt az érettségi közeledése miatt is van, de mostanában minden kis dolgon elsírom magam, és nagyon gyorsan felkapom a vizet. Eddig se voltam valami nyugodt természetű, de most.. haladok az elviselhetetlen kategória felé..
Na szóval kiakadtam rendesen. A többiek fintorogtak is egy sort. Nagyon erősen gondolkodtam rajta, hogy ellógom a népdalt, de végül úgy döntöttem, hogy ha már egy osztály vagyunk, akkor égjünk együtt.. Hát égés az volt rendesen. Felálltunk egy sorba, az elején még lépegettünk is valamit, aztán mindenki összevissza kavarodott, szóval inkább megálltunk, és a maradék két népdalt csak egy helyben állva énekeltük el :'D A pont az i-re a röhögés volt, amit a többiek közben levágtak. Hát nekem, meg a Picinek nem volt kedvünk röhögni. Meg az igazgatónak sem. A többi zsűrire nem mertem ránézni.. De túl voltunk, rajta, és jó pár kő esett le a szívemről utána.
Következő kategória: kórusmű. Nah ezt jól elb*sztam :D A Viki hozott be egy szintetizátort a suliba, hogy tudjunk beénekelni valamivel a 7-es teremben, mivel ott nincs zongora. Nos, én olyan jól szórakoztam azzal a szintivel, hogy észre se vettem, hogy mi vagyunk a következők a kórusművel -_- (kajakra azt hittem, hogy még egy vissza van! o.o) Mire kimentem, már vonultunk fel. Szívroham, futás, kecses beállás az altba (szopránosként, ojjé :'D), koncentrálj, koncentrálj, nem égtél olyan nagyot, na.. És egész jól sikerült a kórusmű :) Ügyesek voltak a többiek. Én meg soha többé nem csinálok ilyet -_-"
Utolsó kategória: mai dal. Bartók Eszter - Búcsúdal c. számát énekeltük. Szerintem ez is jól sikerült, csak nem volt olyan erőteljes, mivel sokan sírtak :) Én meg azon kezdtem el majdnem sírni, hogy ők sírnak o.O :D Szóval ez nagyon meghatóra és szépre sikeredett :)

Nah aztán a díjazás. Ebben az évben, nem tudom miért, de összevonták a kategóriákat, és úgy döntötték el, hogy összességében ki teljesített a legjobban. Nos hát..  a zsűri nekünk, és a 11. A-nak max (!) pontszámot adott, és mivel csak egy győztes lehetett.. nem is igazán akartam elhinni, de minket szavazott meg! O.O :'D Hát nem tudom, hogy ez hogy sikerült, de nagyon örültünk neki :D Igen, tuti hogy azért kedveztek nekünk, mert végzősök vagyunk, de nagyon jól esett, hogy mi nyertük meg :D Kedves volt a tanároktól.

Eredményhirdetés előtt tartottuk az ajándékozást. Itt is volt egy kis sírás, ami nem is csoda, mivel ez volt az utolsó közös karácsonyunk. Én a Picit húztam, és nem mondom el, hogy mit vettem neki, mert nem publikus :'D Engem a Reni húzott. Ügyesen titkolta, de azért voltak árulkodó jelek x) (osztályfőőnök xD) Kaptam tőle egy nyakpárnát, amit az anyukája varrt, hogy legközelebb, ha megyünk valahova a kórussal, tudjak aludni a buszon :) Kaptam még szaloncukrot, mandarint és egy kerámia nagyon aranyos ülő pandát :D
A Titi pedig sütött egy finom tortát az osztálynak. Nagyon finom volt Titi! :D
Hazafele menet azért volt egy csöpp szenvedés a buszon ennyi csomaggal -_- Péntekek..~

Holnap pedig a Viki 18. szülinapi bulija lesz. Kíváncsi vagyok :D Azért egy kicsit tartok is tőle o.o

De nem szaporítom a szót.
Jó éjt! Ciaossu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése