2011. november 20., vasárnap

Ti amo... o non?

Az éjszaka nem valami sokat aludtam. Azt hiszem, olyan hajnali 4 körül sikerült végre elaludni. Nem tudom miért, mert hulla fáradtan feküdtem le..
Tegnap meg végre ho scritto, szóval örülhetnék magamnak, de azt hiszem fölösleges volt. Hagyom a francba az egészet.

A téma, amiről most beszélni fogok, azon valószínűleg már mindenki átesett és ha a jót nem is, a rossz oldalát biztos érezte. Dobpergés! Ez nem más, mint az a rohadék szerelem.
Nap mint nap látom, hogyan teszi tönkre a barátaimat a szerelmi bánat vagy épp a túlságos "jajjdeszeretlek", annyira hogy se a jegyeire, se a családjára, se semmire nem képes figyelni Őrajta kívül. Nézni is borzasztó... Talán nem is olyan rossz, hogy eddig sose voltam a "rózsaszínködös" státuszban.
Olvastam egy cikket a pécsi középiskolások magazinjában, ami azt boncolgatta hogy a szerelem betegség-e vagy se. Igen, betegség. Mint a tüdőgyulladás, az influenza vagy a rák. Ezt én egy kicsit erősnek éreztem eleinte, mert azért mégis csak egy emberi érzés és elviekben nem hal bele az ember... De ha jobban belegondolunk, miért ne lehetne az? Ha nem viszonozzák, rosszul érzed magad, előjön a "megakarok halni" mondat, fáj a hasad, émelyegsz és másra se tudsz gondolni. Nem is beszélve arról, hogy hányan lettek már öngyilkosok a szerelmi bánat miatt... Szóval olyan hatásai vannak mint egy betegségnek, csak épp pszichésen jön elő.
Ha pedig viszonozzák, akkor olyan mint a drog. Össze vissza repkedsz, a fellegekben jársz, csak rá gondolsz és csak Őt akarod. Azt hiszed süt a nap, pedig zuhog az eső. (rain forever!!!)
Szóval teljesen elveszi az ember maradék ép eszét is o.O Persze nem érvelek teljesen ellene, mert nagyon sok örömöt is tud okozni.. (elvileg : D Én még nem tapasztaltam.) Ráadásul a szerelem hihetetlen nagy ihletforrás. Nézzük csak a rengeteg verset, könyvet, festményt, dalt amit a szerelem ihletett. (Fejj, ha még egyszer leírom ezt a szót, komolyan hányni fogok -.-") Szóval azt hiszem én se nem ellene, se nem mellette nem foglalok állást (na jó.. inkább ellene :Đ)


Most meg épp (természetesen!) olasszal szenvedek. -.- Elnézve ezt a rengeteg szabályt, az angol kilométerekkel könnyebb. Ennek ellenére még mindig az olasz megy jobban : D
Megszámoltam hány Two Steps From Hell számom van: 854. Azt hiszem egy ideig hallgathatom őket x)



Egyik kedvenc animációs filmemből, Az Egyiptom Hercege c. filmből az egyik kedvenc OST-m :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése