2011. november 6., vasárnap

Összefoglaló.

Nahát, több mint egy hónap után megint itt vagyok^^ A nagy visszatérés (?) alkalmából most sokat szándékozok rizsázni.

Először is:
A blog.
Ugyebár úgy volt, hogy frissítem, ez kicsiny részben meg is történt. Frissítettem a bloglistát és a hasznos oldalak listáját. Hihetetlen mennyi van most, pedig eredetileg rövidíteni akartam. Kiszedtem egy két dolgot és cseréltem zenét is. A Shiki animéből van mindhárom OST. Első pár hallgatásra furcsák, de én nagyon szeretem őket :) Apropó zenelejátszó. Kiszedtem a k*csög hirdetést :Đ Nagyon szúrta a szemem.
Fejlécet is cseréltem. Hogy miért BRS? Hát mert nem néz ki rosszul és egyszerűen nem volt ötletem, csak összerittyentettem. Remélem azért nem lett olyan rossz, nekem egész tetszetős^^
A színeket is átakartam rakni, át is raktam, de akkor meg olyan hulla-hangulata lett az egész blognak, hogy inkább annyiban hagytam. Maaajd megcsinálom...
Eredetileg sablont is akartam váltani, de inkább azt is hagytam. (igazság szerint nem volt kedvem azzal is vesződni.. *fütty fürütty*) Kicsit megváltoztattam a leírásomat, a blogarchívumot és még csináltam pár kisebb beállítást.
Jaham, és gondolom feltűnt, de blognak is új címe van. Roppan bonyolult szöveg(-.-) Azt jelenti olaszul, hogy Sayoko naplója. (gondoltam ha már olaszt tanulok, miért is ne, a gyakorolgatás nem árt ^^") Éss kiszedtem azokat a rohadt ikonokat is :Đ *leaféjszbúkkal!*
Nah a szerkesztésről ennyit.

Mindennapi élet.
Gondolom nem mondok nagy újdonságot azzal, hogy rohadt sokat kell tanulni. Ennek fejében szépen előre el is tervezgettem hogy ezen meg ezen a napon ezt meg ezt fogom tanulni. Hát nem lett belőle semmi x) Igeen, lusta dög vagyok de jól esett kicsit lazítani^^" És mentségemre szóljon az is, hogy anyámnak most jutott eszébe az a remek ötlet hogy fessük ki a szobájukat. Szóval két napon keresztül szobroztam a létra tetején, a szobám meg úgy nézett ki mint egy háborús övezet. Kellemes~ Ráadásul anyámmal is gyönyörűen összekaptam, de azt inkább hanyagoljuk -.-
A tanulásról ennyit, a lustaságomnak úgy is meglesz jövő héten a böjtje..

Osztályéneklési és olasz nap.
Mert hát ugyebár olyan is van. És még semmit se tudunk, pedig már csak egy hónapunk van. Pedig azért harmadikosok lévén már kellene valamit mutatni is..
Kórusműnek én felhoztam a többieknek a Szép könyörgést. Az osztály 3/4-e el is fogadta. A fiúk persze rögtön kezdték a mondókát hogy "ez túúl nehéz, nem tudjuk megcsinálni, valami könnyebbet" töttö. Bakker, most már azért kellene tudni négy szólamban énekelni o.O Mindegy, úgy egyeztünk meg, hogy ha két óra alatt megtanuljuk az első két oldalt (ami egyébként nem nagy ördöngősség) akkor marad és megtanuljuk végig. Hát, kíváncsi vagyok mi lesz.
A könnyűzenei kategóriában még mindig csak találgatások vannak, hogy mi legyen.
A néptáncot még el se kezdtük xD Mondjuk tavaly is három nap alatt hoztuk össze és másodikak lettünk, de azért ne erre építsünk.
Az olasz nap meg újdonság, mivel idén fogunk először fellépni. (hejja, ellóghatunk egy egész napot :Đ) Viszont, hogy mit adunk elő, arról még egy szó se esett -.- Keresgéltem egy kicsit és találtam egy egész jó számot Elisától, a Luce-t. És szerintem egész jól meg is tudnánk oldani, csak! Végignyálaztam a fél világhálót, de nem találtam sehol egy normális kottát -.-" Mindegy, majd csak lesz valahogy *kuhh*

(öcsém, kész kisregényt írok o.O)

A társasági életemről inkább szót se ejtek, mert lassan ott tartok, hogy nekem olyanom nincs : D Nem, nem azért, mert nem vagyok fenn facebookon..

Am, regisztráltam dArt-ra is, aki akar, megkeres. (ezt azért mondom ilyen nyugodtan, mert még úgy sem raktam fel semmit x) A felhasználónevem SayoTaichou.

A zongorával egész jól haladok, illetve eddig azt hittem. Most jelenleg Yann Tiersen egyik szerzeményét játszom (a fene fogja leírni azt a hosszú francia címet, majd beillesztem a bejegyzés végére) Nagyon szép meg jó darab, csak kitörik a csuklóm o.o A jobb kezemmel eddig az volt a gond, hogy túl lassú, most meg az, hogy túl gyors. Kétszer annyira mint kellene és a bal kezem nem tudja követni. És ezt akarnám játszani félévkor vizsgán, szóval nagyon ügyes vagyok -_-

De azt hiszem ennyi duma elég is lesz, így is ember a talpán (vagy csak nagyon unatkozik) aki végigolvassa.

Buona notte!/ Jó éjt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése