2011. november 27., vasárnap

Quiete.

Egy héttel később megint itt vagyok. Eredetileg hét közben is akartam írni, de mire eljutottam volna odáig, hogy leülök és akkor most írok, addigra rendszerint benyomtam a szunyát :D

A hetem megint nem volt valami érdekes.
Hétfőn az egész olasz-fakultációs csoport szép kis leb*szást kapott, mert senki nem tanulta meg a future semplice-t :Đ És a dogámat inkább el se mondom, hogy hányas lett... Olaszból is feleltem, inkább arról se mondanék semmit -.-"
A keddi napom röviden tömören sz*r volt. Az egyik barátféleségemben eléggé csalódtam, szóval ezentúl inkább hanyagolom a vele való diskurálást. Nem nagy dolog történt, de ehhez azért kell pofa -.- Éss már megint én feleltem énekfakból.. Valakinek még egyáltalán nincs jegye, nekem meg ez volt a negyedik :"D A biosz doga meg.. püff..
A szerdára - bevallom férfiasan - rohadtul nem emlékszek :Đ A csütörtökből is csak annyi maradt meg, hogy tesin gyakorolgattam a röplabdát és a kosarat, és egész jól mennek! *-* És dolgozatot írtunk olaszból.. majd meglátom, milyen lesz. A zongora óra meg katasztrófa volt...
A péntek fő eseménye az volt, hogy nem volt karvez!!!*-* Helyette hétfőn lesz -.-
A péntek többi része sajnos nagyon gyorsan telt el, ahogy a szombat és a mai nap is : / Csak tudnám, hova rohan ennyire az idő? Épp, hogy hazaérek péntek délután, már azt veszem észre, hogy hétfő reggel van -.-

Misaki ajánlására elkezdtem a Gosick-ot és nagyon kellemeset csalódtam benne : ) A Rozen Maiden óta ha meglátok egy fodros-bodros mogorva kinézetű lolit, inkább szépen félreteszem az animét. Viszont, szerencsére a Gosick és a főszereplő hölgyemény, Victoriqua egyáltalán nem abba a kategóriába tartozik :) De egyenlőre elég ennyi, majd úgy is később fogok róla még beszélni, amit befejeztem az animét.

Elolvastam a Pandora Hearts manga előző és mostani fejezetét és kisebb "shocked O.O" Nem akarok spoilerezni, szóval csak annyit hogy: eztabüdöséletbesegondoltamvolnaaa!!! T^T Pedig annyira szerettem! És pont Ő? O.O Minden esetre, nem semmi Mochizuki-sensei! Szerintem sikerült ledöbbentenie mindenkit ezzel a fordulattal : O

Végre elkezdtem olvasni az egyik kötelezőmet, ami még vissza van, Az aranyembert. Sokan mondják azt, hogy ha valaki Jókai-t akar olvasni, az hagyja ki az első 100 oldalt és aztán kezdje el. Eleinte én is tökéletesen ezen a véleményen voltam, aztán rájöttem hogy nem is baj, hogy ennyire részletes leírások vannak benne. Sőt! Sokkal jobban eltudom képzelni a tájakat és jobban áttudom élni. Szóval eddig nekem nagyon tetszik a könyv :)

Irkálhatnék még, de azt hiszem így is eleget írtam már o.O' Pedig eskü', nem rekordot akarok dönteni.


Ma elővettem a klasszikus CD-met és ezt hallgattam. Mindig lenyugtat :) Remélem egyszer majd az egész művet letudom játszani...

Beethoven: Holdfény szonáta - I. tétel


Hogy ennek ellenére miért viharos képet raktam be? Nem tudom miért, de engem a vihar lenyugtat. Ezért szeretem annyira az esővel együtt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése