2011. január 16., vasárnap

Újra a mókuskerékben...

Olyan széép idő volt ma, mintha jönne a tavasz! *-* Csak már maradjon is ilyen^^
Két hete már megint képtelen voltam feltolni ide a szebbik felemet.. Az oka gondolom kitalálható: suli.

Kikaptam a biosz TZ-met. 3-as lett -.- Megírtuk a töri TZ-t és ki is kaptuk. 3/4 lett -.-" Ezzel hármas lettem félévkor.. A föcivel tele a hócipőm. A Japán dolgozatban szóról szóra azt írtam le amit a tanár mondott, másfél oldalon keresztül és csak kettes lett -___-" A zongora vizsgámat rendesen elbaltáztam, de valahogy nem izgat mert: 1. nem volt benn a Keri 2. (tudom hogy k*csögség de) volt nálam rosszabb is.. A matek TZ-is megírtuk, de még nem kaptuk ki. Ez azért nagyszerű, mert most nem tudom hogy megbukok-e vagy sem -__- Fizikából is volt egy random dolgozat. Remélem nem lett rossz.. Az előző ének dolgozatom 4-es lett, aztán megint írtunk egyet. Az 3-as lett -__- A Keri le is cseszett -.- töttöröttöröttörö . . .
Ennyit a dolgozatokról.

Ezen a héten kedden volt egy biosz 3D-s előadás, amire a tanárnak kellett kiválasztania 5 embert. Azt gondoltam, biztos azokat választja akik megérdemlik (alias jó tanulók) erre nem engem is beválogat? o.O Ki érti.. Az előadás viszont nagyon tetszett, a bolygókról és egyéb dolgokról volt szó :) Megnézném még egyszer^^ Csak az zavart hogy nem láttam rendesen, mert folyton belenyújtózkodtak a képbe -.-"
Kétszer elmaradt a kórus is, hogy tudjunk tanulni, szóval lájtosabbak voltak a heteim^^
Csütörtökön valami eszméletlenül hülyeséget csináltam.. Hihetetlen, de komolyan.. Most már hivatalosan is ellehet könyvelni hogy szemétláda vagyok. És biztos hogy ennek meglesz a böjtje..
Ezen a hétvégén pedig jött hozzám Kuro szülinapot tartani. Neki volt szülinapja mégis én kaptam fémdobozos teát! *-*

Nem szokásom a reklámozás, de ezt az oldalt nagyon szeretem. Ma egész nap rajta kóricáltam, és rengeteg jó dolog van rajta :3 Japán, j-rock, anime, manga és amit akarsz :D Nézzetek körül ti is!^^
suja.gportal.hu

Huh, nem lett hosszú (attól függ ki mihez viszonyít..) azt hiszem ezentúl mindig ilyen tömören írok..

Az Acid Black Cherry-t nem rég találtam, és teljesen beleszerettem a számaikba! :3

Acid Black Cherry - Yasashii Uso

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése