2011. január 23., vasárnap

Peace of mind.

Nem húzom, neeem húzom! Hiába, én még a semmiről is tudok oldalakat írni -.-"

Péntek:
Reggel a zongora tanárom elaludt, szóval tudtam egy kicsit gyakorolni^^ Remélem máskor is elfog aludni *-*
Irodalmon úgy volt hogy felelünk, de mivel a fél osztály hiányzott ezért elmaradt. *huh*
Tesin talajgyakorlatokat kezdtünk venni (kézenállás stb..) Végre megtanulhatok cigánykerekezni! *-*
Matek pont pont pont. Nem értem x)
Ofin kikaptuk a bizonyhitványt. Semmi érdekes.
Föci elmaradt. (és nem mehettem haza T_T mert..)
Utána karvez volt. Bár.. nem bántam meg hogy maradtam. Jó dolgokat tanultunk^^ Viszont azt se vette volna észre ha hazamegyek, mivel a fele társaság hiányzott.
Suli után megvettem a Mondo-t, és go haza^^ Szóval nyugis nap volt.

Szombat:
A punny-on kívül sok mindent nem tudok elmondani. Aludtam, teáztam, próbáltam tanulgatni, feltúrtam apámék könyves szekrényét.. Szóval nyugis nap szintúgy^^
Fuhh, de olyan jó könyveket találtam hogy hujajj! *-* Most jó ideig lesz mit olvasni :3 1947-es kiadású Anyegin, Brontë könyvek, köztük az Üvöltő Szelek! *-* Én meg úgy tudtam nincs meg, és már gyűjteni akartam rá a pénzt *-* És stb.. rengeteg jó könyv! *-*

Ma:
Kb. mint a szombat^-^ Szóval ez is jól telt :D
A ciprusi út úgy tűnik (pénzhiány miatt) ugrott :/ Jó lett volna menni, de azért nem vág a földhöz.
Viszont megegyeztem apával, hogy amiért nem megyek, szerez nekem egy zongorát (illetve pianino-t) karácsonyig :3 Nézelődtem is vaterán, és egész jókat találtam :3 De majd elválik mi lesz ^^
Holnap meg megint kínzóhely -_____- Legyen már tavaszi szünet! T^T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése