2011. január 2., vasárnap

2011 első napja.

Máris elérkezett a szünet utolsó előtti napja. Olyan érzés, mintha nem csináltam volna semmit.. Kérek még egy heteet! T__T

Kb. reggel hétig maradtam fenn és vártam Kinutára, de mivel nem jött ezért mentem aludni. Du. 1-ig nyomtam az ágyat.
Mára (újév első napjához méltóan) takarítást és tanulást terveztem. A tanulásból megint nem lett semmi^^"
A takarításból se sok. A szobám még mindig romokban, de a gépemen picit nagyobb a rend^^ De csak kicsit, lesz még dolgom vele az biztos -.-
Ma itt voltak a Tibiék, de hogy mikor mentek el arról fogalmam sincs. Lehet hogy kicsit kómás vagyok ma *fütty*
A fic-el, amit Kuro mutatott majdnem végeztem. Öhm.. addig tetszett amíg nem durvultak el a dolgok, de utána.. o.O

Még szülinapomra kaptam azt a rajzocskát Matsu-chantól, ami ki van rakva, csak elfelejtettem ide is felrakni :/
Szóval köszönöm szépen még egyszer, nagyon tetszik! :D

Áhh, mindig szeretnék ilyen rövid hozzászólást írni! *-*
És holnap akkor is takarítani és tanulni fogok! *eltökélt fejet vág*

Ui.: tudom hogy a címmel nem voltam túl kreatív ^^"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése