2011. január 18., kedd

Nervous.

Tegnap már megint túl lusta voltam hogy feltoljam magam -.-" ...

Hétfő:
Zenetörin szinte semmit nem csináltunk, mert a Várkonyinak hétvégén született meg a kislánya, ezért nem tudott felkészülni az órára^^
Rajzon a szokásos punny. Csak én vagyok olyan degenerált hogy érdekel az anyag?
Angolon megint jól elvoltunk x"D Legjobbak a Szabi beszólásai voltak Múltkor is: Yukimi=homi x"D Azt hiszem tele a hócipője a japánokkal xD
Föci unalom. Fizikán sem csináltunk sokat, a tanár elmondta a matek jegyünket mivel a matek tanár nem volt hajlandó -.-

Ma:
Matek.. a tanárnő szépen kiakadt, hogy hogy merészeltük mi megkérdezni a félévi jegyünket a tanártól, és az hogy képzeli hogy elmondja? -__-
Angol az no comment.. Valaki szépen elküldött (idézem) a pics*ba, aztán pedig a halál f*szára csak azért mert kémiát merészeltem tanulni . . . . . . . . . . .
Olasz, kémia és az irodalom egész simán lement.
Törin az a bizonyos személy megint elküldött a pics*ba, mert elkértem tőle egy papírt. Hát ez pont pont pont. Azért levegőt vehetek????!!! -_______-
Szóval a mai napom is szépen el van rendezve. Köszönjük .....!

Du. fél 4-től fél 6-ig próba a Kodály központban. Első ránézésre nem tűnt olyan nagynak a terem mint a TV-ben, de ha jobban megnézi az ember..

Szerencsére nekem van egy nagyon jó hallgatóságom, az apám, akinek végre kidumálhattam mindent, mert tényleg kezdek bekattanni. Ne csodálkozzon az ember, ha emellett eltörik a mécses -.-

És én ilyen ideges pillanatokban mit szoktam hallgatni? Systeeeem! *-*

1 megjegyzés:

  1. Tájcsóó :) Kitartás :) Tudod bármi van rám számíthatsz :) fel a fejjel :)

    VálaszTörlés