2011. január 20., csütörtök

Már megint hó?!

Én szeretem a telet meg a havat is, de a jóból is megárt a sok o.O

A szerdai napom egész könnyed volt. Fizikából tovább mentünk az anyaggal, tesi és tánc szokásos, médián megnéztük még egyszer a Rosencrantz és Guildenstern Halott c. film végét. Hát, no comment xD *-* o.o :3 Gary Oldman *-* Irodalom is szokásos volt.
Mivel órák után volt még kb. 2 és fél órám, ezért felmentünk a Nagyival zongorázni a zongora terembe. Egész jól haladok a darabjaimmal :D Szolfézsről szokásosan később engedtek ki, szóval megint futás volt -.-
A hidegben való futásnak köszönhetően szépen meg is fáztam.

Ma is nyugis napom volt. (fogjuk rá..)
Reggel úgy keltem, hogy a torkom piszkosul fáj. Most már szédelgek is -.- Remélem azért nem leszek beteg.
Matekon újat vettünk (pedig az előzőt sem fejeztük be x) -.- ), kémián nem volt a tanárnő, ezért az igazgató tartotta (O.O) Törin megúsztam a felelést. Éneken is szerencsére. Együtt voltunk az általánososokkal (mert nem volt Várkonyi), szóval nem lett volna kellemes előttük is égni^^ Olaszon viszont nem úsztam meg a felelést, de nem lett rossz. 5-ös. Biosz szokásos jó óra, nyelvtan szokásos unatkozás. Angolon pedig előadást (Power Point) készítettünk Kuroval a Visual Kei-ról *-* Csak sajnos nem tudtam már elküldeni magamnak T_T
Kóruson meg majdnem bealudtam xD

Hazaérve böngésztem pár online boltban. Hallatlan hogy mennyi jó könyv nincs meg nekem! És hallatlan hogy mennyire nincs rájuk pénzem T_T
Pl. a Szimbólumok Lexikona című könyvet is jó lenne megvenni. Amióta olvastam a Da Vinci Code-ot, szimbólum bolond lettem o.o De honnan szednék 5000 Ft-ot? -.-


És majdnem elfelejtettem, de csak majdnem!
Boldog szülinapot Aoi-san! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése