2010. május 3., hétfő

Silent

Helikon után nem sok dolog történt a suliban, de azért leírom..
Kedden búcsúztattuk a 12.-eseket kórus helyett. A 11. rendezte a műsort, egész jó volt. Kivétel az a gyerek aki felolvasott egy szöveget. Eléggé úgy néz ki hogy egyszer nem olvasta el előtte.
Szerdán írtunk nyelvtanból és kémiából. Nem reménykedek. És én feleltem föciből. Hát.. brillíroztam o.O Még én is csodálkoztam magamon hogy mindent tudok.. természetesen ötös lett^^
Szombaton pedig ballagás. A 9-10-nek de. fél nyolcra kellett menni (=__=) Mi díszítettük a sulit. Rengeteg virág volt de majdnem így is kevés lett. Mondjuk igaz hogy szinte még a plafonon is volt virág xĐ De ez részlet kérdés. Egy degenerált pasas meg beszólt nekem és a Muternak.. heh, a baromarc -.-" De, én is lehettem volna kedvesebb. Le kell szoknom a bunkóskodásról.
És, nem rég születtek kiscicái Shiro-nak^^ Nagyon aranyosak, csak hangosak >__<" És, pár napra rá a születésükre szegény Shirot elgázolták.. Szóval, most lehet drukkolni hogy életben tartsuk szegény kölyköket. Üvegből kell őket szoptatni, és hát. nem egyszerű >< Tegnap pedig bátyám szülinapi bulija volt. Hát, no comment hogy mit műveltek..

Készítettem egy új fejlécet az oldalnak. Tudom hogy nem jó, de erre tellett. Szerintem nem marad sokáig..

Tudom hogy unalmas egy beírás, de most ez van. Unalmas kedvemben vagyok..
És..
Éljen az érettségi szünet! Még ha csak 2 nap is..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése