2010. május 1., szombat

Helikon 2010, 3. nap

3. nap, szombat:
Reggel megint hulla, de gondolom ez nem újdonság.
Ma volt eredmény hirdetés és úgy terveztük a többiekkel hogy utána lelépünk és sz@runk a gálára, de hát nem így lett..
"Reggeli" után kaptunk szurkoló szünetet, vagyis oda mehettünk szurkolni ahova csak akartunk. Mi a sportcsarnokba mentünk megnézni a Dóriékat. Aranyat kaptak. És ott volt még Kuro nővére is, ő ezüstöt kapott. Aztán vissza a Balaton múzeumba (oda ahol volt a fellépésünk csütörtökön) mi is aranyat kaptunk, de nem akármilyent :D(részletek köv. post) Eredmény hirdetés után volt másfél óra éhezés amég vártunk hogy drága Kertész tanár úr fáradjon kifele a múzeumból. De csak nem jött szóval a kísérő tanárnő elvitt minket ebédelni. Utána megint lappangás és könyörgés hogy "mennyünk haza!!" Nem mentünk, maradtunk gálán.. De nem bántam meg^^ A színjátszósok nagyon jót adtak elő x"D És megint megnéztem a Lajos férfikarát. A Huszárnóta valami fertelmes volt xD
És, végre haza indultunk! Út közben legalább 500 cangás mellett haladtunk el, lehet valamilyen "mozgalom" volt. Olyan 19:30 környékén értünk Pécsre, pont lekéstem a buszom-.- És mivel apa nem akart bejönni értem ezért vártam másfél órát a következőig aztán cipelhettem azt a dög nehéz táskát.. Otthon pedig beesés az ágyba. Másnap reggel gyönyörűségesen köpni-nyelni nem tudtam, annyira fájt a torkom^^
Na akkor, ennyi történt^^
Szerzeményeim: epres toll, zongora mintás tolltartó, egy türkiz színű kő a bátyámnak, hangulatgyűrű Muternak, kinyithatós nyaklánc Kuronak, körömlakk, teaaa *-* azt hiszem ennyi^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése