2010. május 4., kedd

Draw with me.

A mai napot egy szóval lehetne értékelni: unalmaaas. Szóval nem lesz hosszú ez a post^^
Bátyámék kimentek rendet rakni a szőlőhegyen a buli után.. Hát, nem irigyelem őket o.0
És, fogunk menni Őszi Conra cosplayezni :3 Ha minden jól megy. Remélem.. De a NyaCon-ra biztos hogy megyek^^ Illetve, még az sem biztos :/
Holnap meg suli.. neem akarook menni >.< és am is csak két óra lesz megtartva.. szóval lehet hogy kérek igazolást anyától..

És, egy érdekes, aranyos és szép videó^^

4 megjegyzés:

  1. Ha mész CON-ra, majd jó szórakozást és sok sikert a cosplay-ezéshez. ^^

    Oooh ez nagyon szép... T^T Régebben láttam... ^^ Nagyon sok munka lehetett mire kész lett.(szerintem...) minden elismerésem a készítőnek.

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, annyira jók benne a rajzok *-* olyan szép!
    És am köszike :D Te nem tervezed hogy fogsz majd cosplayezni?

    VálaszTörlés
  3. Oooh nem. ^^ Nem tudnék kinek beöltözni... :'D
    Ha már cosplayeznék, olyannak öltöznék be akihez illek is, de mivelhogy egy karakterre sem hasonlítok... :'D ( igen tudom eléggé hülye gondolkodás de ilyen vagyok... x'D )

    VálaszTörlés
  4. Nyugi én is így vagyok vele^^ >.<" Talán Hungary-chanra hasonlítok.. De nem neki szeretnék beöltözni, szóval nyáron megy majd az alakra gyúrás ^^

    VálaszTörlés