2010. május 1., szombat

Helikon 2010, 2. nap

2. nap, péntek:
Reggel mindenki kómásan, köhögve meg prüszkölve ébredt. Sikeresen megfáztunk, a Pici meg még jobban megfázott. De szerencsére ma csak összkar volt, azon meg nem kell magunkat megerőltetni ^^
Viszont ma szerepelt a Vegyes kar, őket megnéztük. Egész ügyesek voltak, vastapsot kaptak tőlünk^^ És még megnéztük a Nagy Lajos férfikarát. Hát.. sajnos jók voltak xĐ
Ez után megint kaja (nem kellett sorba állni szinte! *-*) és délután kezdődött az összkar. Hát.. ahhoz képest hogy kb 60 kórus, vagyis 4200-an énekeltünk, olyan volt mintha csak 100-an lennénk. Nem szólt úgy ahogy gondoltam. De azért én leordítottam az előttem lévő fejéről a hajat x) (értsd: mindent beleadtam, félreértéseket kerülve..) Összkar után kaptunk egy kis kimenőt, szóval go sportcsarnok + városnézés. Nagyon jó cuccokat lehetett venni! *-* Mindenféle zenemintás dolog volt pl. esernyő, ceruza, tolltartó, radír, ékszertartó doboz stb. És lehetett venni mini gitárt is, olyan jól kimunkált volt és alig volt 10 cm *-* De sajnos nem volt rá pénzem már.. Meg persze volt igazi gitár is.
Megnéztük még a Dóriék előadását (11.-es) egy saját számot adtak elő aminek Magyarország volt a címe. Szerintem nagyon jó volt! ^_^ A nap végén lementünk a Balaton partra Kis csillag koncertre. Hát.. nem lesz a kedvenc bandám.
Utána vissza a porfészekbe (szállás) de sokáig nem tudtunk lefeküdni mert a többiek csontrészegen mászkáltak fel-alá, ordítozva -.-

És végül, az Összkar éneklés:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése