2011. március 19., szombat

Summary.

Öhm.. semmiképpen sem a lustaság az oka hogy nem írtam másfél hónapig. Semmiképpen.. x)
Reendben, nem csak az..
Szóval most következik egy összefoglaló.

Az utóbbi másfél hónapom meglehetősen unalmasan telt. Röpdolik, TZ-k és felelések egymás hegyén hátán. De könyörgöm, ennyi mindenre nem tudok tanulni!!! o.O
De túl lett élve..
Nőnapon a fiúk megleptek minket egy kis csokival. Nagyon rendesek :3
A zongorával nagyon hadilábon állok most. Sajnos lebuktam a tanárom előtt, hogy a Premiere Gymnopedie-t játszom. A következménye az lett hogy év végén ezt kell eljátszanom, ami ugyan nem is olyan rossz, csak zongora nélkül, úgy hogy egy héten egyszer tudok csak játszani, eléggé megvalósíthatatlannak tűnik^^ Főleg féléves zongora tapasztalattal..áhh..
Az a négynapos szünetecske meg hihetetlenül gyorsan elmeent! De szerencsére végre kezd meleg lenni! :D

A Kodály Központos szereplés is megvolt február 21.-én. Apa is ott volt^^ Szerintem jó volt, de aztán kiderült hogy mégse.. Mindegy. Az Éjszakával arattunk^^

Ami miatt pedig nagyon aggódok, arról már biztos mindenki hallott. A japán földrengés. 8,9-es erősségű, 6-7-es utórengések, tsunami, több ezer halott és még Fukushima is.. Remélem a maradék 2 reaktor kitart, mert ha nem, nem csak a japánok lesznek bajban :S Bár perpill én inkább értük aggódok.. Az az 50 ember pedig hihetetlenül hősiesen viselkedik. Minden tiszteletem az övék!
De még ilyen helyzetben is képes valaki animéért nyávogni -.- ...
Ha valakit érdekelnek képek és egyé részletek, az nézelődjön itt:
Mondoweb

Ja és, a BH is kirakta, de én is kérek mindenkit, hogy aki tud, adományozzon. Részletek:
Bleach Hun
Súja.Gportal


Kicsit frissítettem a blogomon is, bőven ráfért. Csináltam új fejlécet (mint látható), átállítottam pár színt, raktam be új zenét (muszáj lejátszanom zongorán *-*), üzenőfalacskát amit már nagyon régóta szerettem volna, látogató számlálót és kiszedtem pár képet. A Miku clockal pedig rengeteget szenvedtem, de csak nem akarta átméretezni -.-"

Tegnap pedig voltam a Zsigáéknál zongorázni, mert voltak olyan kedvesek és megengedték :)
Jól haladtam a darabjaimmal, de valamiért egész végig rossz hangulatom volt. Talán azért mert egyedül voltam.. Nem tudom.

És köszönöm a több mint 2000 látogatót! :)


Erik Satie - Premiere Gymnopedie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése