2011. március 26., szombat

Earthour.

Öhm.. a netem ismeretlen okok miatt elszállt, szóval kivételesen nem a lustaság volt az oka, hogy nem írtam^^"
Most bátyámtól írok, szóval előre is elnézést a helyesírási hibák miatt...

Idén újra megrendezik a Föld Órája című önkéntes mozgalmat. Ha szeretnétek valamit tenni a Föld érdekében, mégha az kicsinek is tűnik, (sok kicsi sokra megy!) ma este 20:30-kor kapcsoljatok le minden áramot, amit csak nélkülözni tudtok 60 percre. Igen, a számítógépet is! xP
Részletek:
Föld Órája

Jaham és ha már óráról beszélünk, elne felejtsétek holnap átállítani az órát!^^

És akkor a szokásos dolgok..
A keddem normálisan/unalmasan telt.
A szerdám jó volt. Fizikából békénhagyott a tanár, mivel hétfőn írtam. Médiából tovább néztük az Avatart. Húú, hogy mekkora hiszti volt, amikor kicsöngettek xD
Csütörtökön írtam matekból (hát hát..:/) és feleltem olaszból. Négyes lett -_- Énekből is feleltem. Nem lett valami jó, annak ellenére hogy éneklés közben beleadtam amit csak tudtam. Ezért eléggé rosszul esett, amikor a Keri annak rendje és módja szerint lecseszett..
Nos a péntek.. nem lesz a kedvenceim között. (finom kajoszt kaptam almával! *-* ezt muszáj volt..) Reggel zongora nulladik. A tanáromtól az eddigi 9 darabomhoz kaptam még 12 Bartókot, (nem volt a kilenc elég? :'D) mivel pénteken volt Bartók Béla születésének 130. évfordulója. A másik dolog ami elrontotta reggel a kedvemet, az a zongora vizsga. A tanárom mondta hogy nagy valószínűséggel a Satie nem fog sikerülni, ezért félre kellene rakni.. Csak kicsit voltam a plafonon ettől. Múlt héten annyit gyakoroltam, hogy majd' leszakadt tőle a karom, erre ez? o.O De aztán eljátszottam neki és azt mondta mivel sokat fejlődött ezért marad *huh* A nap többi része egészen a karvez végéig, pontosabban a hazafele útig simán telt. "Mi piace faccio sesso" x"D Okés Titi xD
Viszont a hazafele útról és az utána következő dolgokról nem nyilatkozok.. Annyira rosszul, majdhogynem szorongva érzem magam, pedig nagyon rendesek..
Ma meg egész nap a szokásos punny^^

Ennyi voltam mára.
Ciao-ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése