2011. március 21., hétfő

Ciaossu!

A vasárnapi napom egész nyugodtan telt el. Végre tudtam egy kicsit animézni is! *-*
Folytattam a múltkor elkezdett animét, a Kimi ni Todoket, csak most a második szériát. Na vééégre! Azt hittem szakállat fogok növeszteni, mire eljutunk idáig! xD -.-" Nagyon jó anime, de azért azoknak nem ajánlom, akik nem szeretik a tötymörgést^^

A másik anime amit elkezdtem az aaaaa Katekyo Hitman Reborn!!! *.* Annyiszor hallottam már róla és mivel a BH fordítja egy ideje a mangát, kedvet kaptam hozzá hogy megnézzem :D És milyen jól tettem! *-* Egyszerűen imádom azt a sok hülyét x"D "Nyugodtnak.. kell... maradnom!" x"Đ
Eddig csak 32 részt láttam, de már így is belopta magát a szívembe :D Szinte mindegyik karaktert kedvelem, de a kedvencek mégis Gokudera és Lambo ^-^ A két hülye x)
Azt hiszem a hétvégén elkezdem a mangát is...

Írtam ma fizikából. Persze semmit nem tanultam rá (öhm -.-"), de azért egy kettes alá-t sikerült összekaparnom..
A múltkori olasz dogám ötös lett. (o.O?!)


Hmm, mára csak ennyi telt tőlem, szóval:
Ciao-ciao!


1 megjegyzés: