2010. január 30., szombat

Újra ITT! Szexuális zaklatás M-edve!

Végre itthon, már nagyon hiányzott a puha ágyikó és a normális kaja. Meg persze a net^^ Hogy hol voltam? Hátöm izéé.. kórházban. De nem nagy cucc, no para :D Az utolsó egy-két napot még élveztem is^^ Megismerkedtem pár emberrel: Tomi, Hailie, Peti, Zsani /jajj../, Dorina, Bálint. Tök jó fejek voltak, csak néha másztam tőlük a falra xD
Kuro-chan és Mese/o. társak/ bejött hozzám és meghozták a medvémet! /amit persze nekem kellett kifizetnem/ Szegény maci nagyon megjárta, a többiek rajta élvezkedtek a kórházban xD Peti még rá is fogta szegényre hogy szexuálisan zaklatta x"D
És csak egyszer lettem rosszul. Nem tehetek róla, csak hirtelen elöntött a víz és majdnem padlót fogtam. Aztán természetesen a vizsgálatok sem sikerültek aznap valami jól...
De azért van jó dolog is, jövő héten nem kell visszamennem! *-* Így is nehéz lesz bepótolni a suliban ezt az egy hét kimaradást.

5 megjegyzés:

  1. Szio Sayoko-tájcsó :) örülök jól vagy nagyon aggodtam ám érted :) De az alényeg már jól vagy :) további minden jót neked :) Pihenj sokat az jót tesz :) küldöma pozitiv energiákat na meg a gyógypuszikat ;) :) Szioo :)

    VálaszTörlés
  2. Tájcsó, örülök hogy meggyógyultál. : D
    xD Macii ... cuki lehet. dx
    Na gyógyulgass még és pihenj sokat. :D
    Majd viszek saját k. teát. XD

    VálaszTörlés
  3. Szia~ ^^ Jaj de jó, hogy jobban vagy! ^^ Amikor Kurobara mesélte hogy kórházba kerültél, nagyon megijedtem >.<" De most már megnyugodtam... ^___^ SOK TEÁÁÁT igyál. O.O ^^ Az külön jót tesz. ^^ És persze a pihenés, amit az előttem szólók tanácsoltak. ^^ A pótláshoz pedig kitartás >.<'

    VálaszTörlés
  4. Köszike hogy aggódtok értem! :)
    Teaaaa *-* jaj de régen ittam *-* *megy is és iszik egy bögrével*

    VálaszTörlés