2010. január 31., vasárnap

Furcsa zsírostészta izé és agyvérzés

Nos, a mai nap.. hát.. nem volt nagy cucc. Tipikus vasárnap. Kivétel hogy egész nap kedvem lett volna szétverni a házat mérgemben /csak nem tudom miért../ Biztos hogy agyvérzésben fogok meghalni o.O
Voltam kinn egy kicsit fényképezni a havat és az eget. Ez egy kicsit lenyugtatott. Nagyon szeretek fényképezni, és elvileg még tehetségem is van hozzá. Csak eszközeim nem -.-
Az ebéd zsírban tocsogó valami volt. Leginkább a spagettire hasonlított. Egy laposka tányérral meglehet belőle enni, de több már nem ment le egyszerre a torkomon >.<
Esti programnak pedig megnéztem a Kagen no Tsuki-t. Illetve csak akartam mert a felénél kikapcsoltam. A mangához képest nagyon elszúrták. Talán holnap folytatom. De legalább a zene szép benne.

Ésés beraktam egy új fejlécet. Nem nagy cucc de talán egy hangyányit jobb mint az előző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése