2010. január 20., szerda

Hej hóó háli hóó!

Hát öm izé.. most valami üdvözlő rizsa kéne ugye? Meg még az a szokásos sablon szöveg hogy "érezzétek jól magatokat az oldalon"bla bla... hát. najó. miért is ne.
Remélem élvezettel fogjátok olvasni a nyavajgásaimat és elnyeri a tetszéseteket az oldal^^
huh megvolt xD
Nah de térjünk rá a lényegre. Sok gondolat kavarog mostanság a fejembe, és valahova le szerettem volna írni őket. Ezért alakult ez az oldal :D
Aaakkor.. várgjunk bele ^^

Mai napon nézelődtem Deviantart-on. Egyre sanyargóbb szívvel néztem a szebbnél-szebb
fotókat. Sokszor kóstolgattam már azt a feltevést hogy fotós leszek. Elvileg van hozzá érzékem,
csak eszközeim nincsenek :/ Így hát.. elhatároztam: a laptop, az új telefon, az elek. gitár, az
erősítő, a jogsi és a lakbér mellé elkezdtem gyűjteni egy új fényképezőre xD
De azért történt ennél "jobb" is.. Nem bukok meg fizikából.
Ezt alapból mindenki jó dolognak gondolná, ugye? Kivétel ha ettől függ hogy részt e kell venned
az év többi részében a kb. 2 órás kóruson, ami miatt legjobb esetben is este hatra érsz haza.
És természetesen ezek után nekem továbbra is jelen kell lennem eme nemes délutáni foglaltságon^^ -.-"
Oh hogy az a bj>#tjzi23@54hicg.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése