2013. január 6., vasárnap

Fanficek.

Szép őőő... hajnalt. Rájöttem (így pár év után), hogy ennek a kép berakós cicomának nincs semmi értelme, szóval ezentúl hanyagolom is.

Mit is csinálok.. Próbálom kiélvezni a szünet utolsó napocskáit. De tanulni is kéne -_-
Ma voltam fodrásznál, hogy megcsinálja a hajamat a hétfői tablófotózásra. Semmi extra, csak kicsit vágott belőle, beszárította és szépen kivasalta. Remélem kitart hétfőig, mert szép lett.
Kuro mutatott nekem egy nagyon jó ficcet AFS-en, a Démoni tüzet (Figyelmeztetés: yaoi!) Most nagyon elkapott az angyalos téma, és a fic olvasás. Jó pár régi kedvencemet felkerestem, de sokat már letöröltek a szerzők :/

"Készítettem" egy új fejlécet. Be kellene szereznem egy PS-t, mert így szinte semmit nem tudok megcsinálni, amit elképzeltem.

Apropó fanfiction. Kuroval még régebben készítettünk egy fan írásokkal foglalkozó oldalt. Sok minden még nincs rajta, de igyekszünk (illetve Kuro, mert nekem egy írásom sincs fent x) )
My Fanfictions
Azért egy kattintást megér :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése