2012. november 14., szerda

Ismét egy évvel öregebb.

És igen, megértem ezt a napot is. Felnőtt vagyok -__- Így visszagondolva, azt hiszem eléggé elvesztegettem az eddigi éveimet. Jó lesz, ha kicsit belehúzok.

A mai nap.. nem volt túlságosan kiemelkedő. Nagyon fáradtan keltem, nem lettem időben kész és már megint futottam a buszra, szóval jól indult a nap. A buszon viszont kaptam két felköszöntő sms-t Ivettől és Misakitól, amik nagyon jól estek, szóval kicsit javult a hangulatom :)
Aztán a suli is jól kezdődött. Rám tört a rosszullét, szóval nem éreztem magam valami jól. És ezen az se segített, hogy nyelvtanból is írnom kellett, ami miatt nagyon paráztam. Sokat kell javítanom nyelvtanból, és ha ez a doga rossz lett... :s Plussz még a Reniék is megvicceltek :"D A Reni, a Pici és a Viki közösen vettek nekem egy Pickwick ajándékcsomagot három doboz teával és egy eperformájú bögrével :D Nagyon tetszik, köszönöm szépen! :3 De előtte meg eljátszották hogy elfelejtették a szülinapomat, mivel nem volt még meg az ajándék, és lyukasba ment el a Reni megvenni :"D Sejtettem azért hogy nem felejtették el és valami gond van, de azért érdekes volt :'D Am az Emese véletlenül lebuktatta őket, amikor odajött hozzám gratulálni, aztán szegény Renike próbált mindenfélét kitalálni xD
Aztán végre átestem a nyelvtandogán. Tételből kellett írnom. Phej, megfogok vele szenvedni, mire az összeset megtanulom -_-

A napom többi része azzal telt, hogy próbáltam ébren maradni, mert az utóbbi pár napban nem sokat aludtam, és azt hiszem ez ma jött igazán rajtam ki.

Áhh, és a szülinap örömére csináltam magamnak facebookot -_-" A többiek mindig azzal viccelődtek, hogy szülinapomra meglepnek egy facebook profillal. Hát én leptem meg őket :'D Kész, feladtam a hadakozást a rendszer ellen -__- Igazság szerint nagyrészt az iskolai dolgok miatt csináltam meg, mert vagy utoljára tudtam meg mindent, vagy egyáltalán nem -__- Miden esetre nem akarom olyan sűrűn használni.

Nagyon szépen köszönöm azoknak, akik felköszöntöttek! Nagyon jól esett! :)

De most búcsúzom is.
Jó éjt! Ciao ciao!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése