2012. április 1., vasárnap

Silent serenity.

Először is Bolondosan Boldog Bolondok Napját mindenkinek! :D (höhö, alliteráció x) )

Nahát, a március úgy ahogy van, kimaradt.. Na mindegy. Azért megpróbálom tömören összefoglalni az eseményeket :) Mondjuk elég egysíkú lesz.
A februáromra úgy ahogy van, már nem emlékszem, ennél fogva úgy gondolom, hogy nem történhetett olyan eget rengető dolog *megnézi a naptárát* Jajj de! Volt egy rakat esti próba -.-

Most márciusban eléggé elfoglalt volt a kórus. Először is volt a szekszárdi szereplés, amin már Biciniumokat és Triciniumokat is énekeltünk. Éééés nem lettek rosszak : D Oh és volt az a csodás 4 napos szünet *-* Amit végig kockultam és lóf*szt se tanultam ^-^"

Most 24.-én volt a tripla Jubileumunk a Kodály Központban (erről képet is rakok beeee, mert vaaaan és nem érdekel hogy rusnya a fejeem, mert nem mondom meg, hogy melyik vagyoook x) ) amit egy had esti próba előzött meg. (kellemes fél tizenkettes hazaérés hmmm~~ és nem reggel.) Azért tripla, mert a karmesterünk a hetvenedik, a Mecsek Kórus az ötvenötödik, a Bartók Béla Leánykar pedig a negyvenedik szülinapját ünnepli :) Nagy fenyegetés hatására vettem is két jegyet, mert majd hogy nem kötelező volt. Hosszas könyörgés után sikerült rávennem anyámat hogy jöjjön el, ha már megvannak a jegyek, apám meg amúgy is azt mondta, ha már ki lett fizetve, akkor jön (mondjuk ő már sok kórusművet hallott azok közül amiket énekeltünk) Bátyám meg...
Na szóval anyámék jöttek. Igazság szerint amikor fent voltunk a színpadon, nem mertem feléjük nézni, mert nem akartam látni anyám unott arcát. Mint kiderült később apám beszámolójából, jobban is tettem. Egyébként maga a szereplés jól sikerült. A Hegyi éjszakák jobb is lehetett volna, de sebaj. Azt a négy órás állást meg nem tudom hogy éltem túl. A végére úgy éreztem, mintha lerohadt volna a lábam. Tanár úr meg (Körtesi tanár úr) megint tarolt. Viki anyukája nem gyengén megjegyezte, hogy "az a faszi tud ám" x""D És Keri tanár úr is kapott egy f*sza köszöntést az egyik kollégájától x"D:

Kösd fel magad, kösd fel magad,
Kösd fel magadra vitézi kardodat!
Hogy meggebedj, hogy meggebedj,
Hogy meggebedjenek ellenségeid.

Fejed borítsa kosz, fejed borítsa kosz,
Fejed borítsa koszorúfüzér.
Szakadjon rád az ég, szakadjon rád az ég,
Szakadjon rád az égnek minden áldása!


A következő fellépés 27.-én volt megint a Kodály Központban. Most a Carmina Burana-t adtuk elő nem zenekarral, hanem csak ütősökkel. De így is nem kis munka volt áténekelni őket, de odatettük magunkat. A végén már majdnem kiestem a számon xD De nagyon élveztem :) Még annak a 3 órás állásnak az ellenére is (áh, csak szép szerivel lerohadt a lábam x"D már a 9. tételnél is. am, 25 tételes :Đ)

Hát mostanában meg.. Kötsög Hungaroton visszamondta a lemezfelvételt, mert hogy jövőhéten ők NYARALNI akarnak, ezért nem érnek rá (-.-") szóval most helyette írhatok egy rakat dogát. Holnap olasz, meg irodalom és angol TZ. Nopara, majdcsak lesz valahogy.

Viszont ma kaptam egy olyan gyönyörű gyomorszájon rúgást, hogy biztos, hogy soha nem fogom elfelejteni.. soha.. tudom hogy nem vagyok példás barát. Én tényleg igazán igyekszek, de ez.. azt hiszem már nem is húzom fel magam..

Köszönöm Kuro, hogy meghallgattál és megnyugtattál. Nagyon jól esett az a bejegyzés :)

Ezek itt meg mi vagyunk á lá Kodály Központ :D
(kék felsősök + férfiak = Mecsek Kórus
Matyó(nemröhög) blúzosok = Bartók Béla Leánykar
a karmestert (Kertész tanár úr) meg gondolom nem nehéz megtalálni :D )




Ui.: Kicseréltem a háttérzenét két általam nagyon szeretett számra a Macross Frontier c. animéből.

Remélem tetszik :)

3 megjegyzés:

  1. Ez csak természetes, hisz ez a barátság :)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén sajnálom.. Én vagyok aki nem példás barátod.. Barátnak sem nevezhető ^^ de ne aggódj többé nem okozok fájdalmat..!:) jobb lesz így mindenkinek ^^ szia

    VálaszTörlés