2012. április 14., szombat

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Utólag is Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek! :D

Lássuk csak mi történt.
Volt Emese szülinapja másodikán, és mivel nem mentünk Bp-re, ezért végre azon a napon adhattam oda neki az ajándékát, amikor tényleg van a szülinapja. Eddig mindig csak 1-jén tudtuk felköszönteni, és ez eléggé idegesítette :'D

Harmadikán Keri szülinapja volt. Fel is köszöntöttük, csak nem aznap, hanem negyedikén, mert akkor volt ének óra. A Pici hozott neki sárga rózsát, mert előző nap kóruson egyáltalán nem burkolva kijelentette hogy az a kedvence (hm, vajon miért mondta..) Szóval a Pici volt olyan rendes és vett neki (később persze azért kifizettük neki a részünket) A Máté anyukája pedig sütött neki tortát. Hm.. elvileg gesztenyés volt, de nem tudom, mert nem igazán éreztem hogy milyen ízű pontosan.. de szépnek szép torta volt :D (hangjegy mintás) Énekeltünk is neki (boldog szüüliinaapoooot~~ x"D nagyon gáz volt) de ez nem felelt meg neki, mondván hogy "nem magyar", ezért elénekeltük neki még a Köszöntőt (Serkenj fel kegyes nép...) Az osztály fele nem tudta a szöveget, de no para. Olvastam a Polli szájáról :D

Negyedikén apa szülinapja volt, de nem aznap köszöntöttük fel bátyámmal, hanem hatodikán, mert úgy lett megbeszélve anyával. Vettünk, illetve.. vett neki bátyám tortát, meg Hubertus-t, mert apa régen azt nagyon szerette, csak az utóbbi 20 évben nincs rá pénz, hogy ilyeneket igyon.. Adtunk neki még egy DVD-t, amin olyan filmek voltak amiket régen látott. Én egy tábla étcsokoládét vettem neki, mert csak arra volt elég a maradék félretett pénzem (majdnem 500 Ft o.o rablás...) De egyébként mindennek nagyon örült, sikerült is rendesen meglepnünk :D

Szombaton jött mamám, hogy átadja a húsvéti ajándékokat. Kaptam pénzt, csokit meg gyümölcsöt. Húsvét első napján pedig mi mentünk hozzá.
Hétfőn megúsztam mindennemű ürgeöntést. Csak papám "locsolt" meg (valami sistergés félét hallottam abból a spray-ből, mintha lenyomta volna, de azért na.. ennyire nem kell sajnálni tőlem :D) Ebédre pedig mentünk mostohamamámhoz. Tőle is pénzt meg csokit kaptam. Egészen estig ott voltunk, de nem is baj, legalább volt időm felderíteni újra a környéket bátyámmal. Mostohamamámnak óriási kertje van, és a végében van egy patak. Megint jót pancsoltam benne xD És a szomszédja pedig lovakkal foglalkozik.

Tavaszi szünetben kemény két(!) tételt sikerült kidolgoznom. Nem azért mert annyira lusta lettem volna (azért valljuk be, az is benne van...) hanem mert egy tétel fölött csücsültem egy délutánt. Janusra azt hittem, hogy a legrövidebb tétel lesz, erre meg :'D Na mindegy. Viszont most már rendesen neki kell hasalnom a dolognak..

Szerdán ugyebár kezdődött a suli, azon belül is olasz(T-T) órával. Azt hittem megdöglök. Olasz órával kezdeni a napot egy kipihentető, viszonylag nyugodt szünet után... Szóval az első óra után el is fogyott minden tartalékom, amivel túlélhettem volna a nap többi részét :D Az olasz óránk az agyleszívás netovábbja. Inkább ülök végig egy dupla matekot! -.-
Jahm, szünetben sikerült összeszednem valahogy egy csinos kis megfázást, szóval aludni se tudtam az éjszakai köhögőrohamoktól, mert miért ne akkor jönne rám, amikor aludni akarok? -.- Az ének óra volt még igazán vicces. A tanár úr diktált egy szöveget, én meg már annyira köhögtem hogy szerintem a többiek nem értettek egy szót se abból, amit diktált :'D Aztán amikor levegőt se kaptam már, jobbnak láttam kimenni és kint kiköhögni magam ^^ Másnap elmentem dokihoz és most betegszabin vagyok itthon ^^ (már megint k*rvára lefogok maradni, dejó -.-)
Viszont történt egy nagyon jó dolog még szerdán. Vaterán megvettem A balszerencse áradása sorozat első 7 kötetét és szerdán már a kezeim közt is voltak :3 *-* Nem mintha eddig nem lett volna mit olvasnom ^^" (hejj azok a fránya kötelezők..) Rájuk is ment a fél húsvéti pénzem, de még így is pofátlanul olcsón sikerült megszereznem őket *-* Össz-vissz 3500 Ft volt, a kötetek egyenként pedig kb. 1200 Ft-ba kerülnek a boltban. Szóval jó üzlet volt és az eladó is kedves volt :D

Jó múltkor láttam egy plakáton Pécsen, hogy április 29-én lesz Bp-n Nightwish koncert az Imaginaerum albumuk bemutató turnéjának részeként *-* Nagyon jó lenne elmenni rá, mert nagyon tetszik az új albumuk, de úgy se lesz belőle semmi. Az állóhely 9.900 Ft, a fel út kb. 5000, és ha már ott vagyok, valami szuvenír is kell (:Đ) Szóval sac/kb 18 000 Ft lenne. Hát.. nekem erre sajnos nincs pénzem, pedig tényleg jó lenne elmenni.

Végezetül pedig. Misaki nem rég mutatott nekem egy énekest, nano-t, aki március 14-én debütált az első albumával. Szerintem nagyon jó hangja van, a magenta-val pedig teljesen megnyert *-* Nem mellesleg ő énekli a Phi Brain - Kami no Puzzle 2. évadának OP-jét is, amit a BeHind FanSub Team (Misaki) visz projektként (elengedhetetlen reklám xD)


nano - magenta



Tessék nézni a videót is :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése