2013. március 31., vasárnap

Boldog nyulat!

Első sorban szeretnék mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni! Remélem kellemesen telik a tavaszi szünet.

Múltkor elkiabáltam magam és múlt héten sikeresen lebetegedtem. Szerencsére hamar orvoshoz mentem vele, így nem volt vészes. Úgy látszik kicsit fogékonyabb vagyok a torokgyulladásokra, mert most is sikerült egyet összeszednem, bár nem valami jó pillanatban..
Mivel beteg lettem, ezért a 14-ei esti próbára nem mentem. A szombatira akartam (esküszöm!) de sikeresen elaludtam -__-" (jah, még mindig tart az alvás zavarom -__-)
Hétfőn a hó miatt előbb hazamehettünk a suliból (jejj!) és este megint esti próba volt, amire végül sikerült eljutnom, de kicsit nehézkesen a nagy hó miatt. Emiatt inkább nem is jöttem haza, hanem bent csöveltem a Viki nővérénél suli után. (ehj..) Az esti próba elvileg hatkor kezdődött volna, de a kialakult helyzet miatt egy órás késéssel kezdtünk. A kialakult helyzet pedig az volt, hogy a kedves kórusomból alig jöttek el a hóra hivatkozva. Össz. 14-en voltunk a nem mondom hányból. Mondjuk a Pannon Filharmonikusok, a Bartókosok meg maga Tibi bá' is nehézkesen jutott be, de azért nah.. Szóval a próbán égtünk úgy, hogy még a Reichstag se tette ennyire. Ez meg elv. a főpróba volt.. Szóval ment a tanakodás egyrészt emiatt, másrészt az időjárás előrejelzés miatt, hogy halasszuk e a fellépést vagy se. Eredetileg 26.-a kedd este lett volna, de elég ramaty időt mondtak addigra és nehéz közlekedési körülményeket, ezért csütörtökre akarták rakni. Végül nem lett döntve és azt mondták, majd másnap délelőtt kiderül. Ahha, hát kiderült, csak azért lehetett volna egy kicsit előbb is szólni..
Szóval a fellépés kedden este fél nyolckor volt a Bazilikában. Szerencsére előtte hazatudtam rohanni egy 15 percre, de még így is el kellett hozzá lógnom két órát (ki leszek nyírva T_T) Délután négykor próba, aztán csövelés egészen a fellépésig. Uh, mik voltak ott...
A nyitószám mi voltunk Verdi a capella művével, a Laudi alla Vergine Maria művel. És Tibi bá' vezényelt minket! :D Nagyon érdekes volt, nagyon élveztem :D Aztán egy Strauss, addig mi vártunk. Utána jött a záró szám, a Stabat Mater. Hát én kis hülye próbán kiordibáltam szinte mindenemet, úgy hogy itt már nem szóltam olyan hangerővel. De beleadtam mindent :D Összességében szerintem jól sikerült, de a Pannon Filharmonikusokkal még mindig nem versenyezhetünk hangerővel :'D De nagyon élveztem, örülök hogy a részese lehettem :) És lehet, hogy ez volt az utolsó közös fellépésünk Tibi bá'-val... Hiányozni fog.
Azz a nyavalyás automata benyelte a pénzem!!
Aztán másnap levették rólunk a keresztvizet.. ehh. De megúsztuk végül :'D
Csütörtökön elmentünk Kuroval, Nellivel és a Renivel egy kicsit vásárolni. Illetve Kuro vásárolt, mi csak néztük mit nem veszünk meg :D Most pedig élvezem egy kicsit a szünetet. Mondjuk, nem mintha nem lenne mit tanulni -___- Egyre jobban félek a matektól és az angoltól T___T

Eh, miért van az, hogy úgy érzem, minél többet tanulok, annál kevesebbet tudok? -__-
Na pás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése