2010. június 3., csütörtök

Maneki Gin-chan.

Gyorsan leírom mivel tengettem napjaim, amíg lusta disznó voltam írni..
Nos, japánosíresszlovénos szereplés megvolt, és naggyon jó volt *-* Főleg a japánok *-* Annyira aranyosak voltak, és annyi mindent kaptunk tőlük vasárnap (amikor volt az üdvözlő izémizé, amire sütöttem az epres sütit is) Itt van pár dolog:
































A 3 zsákocska egy japán játék része volt. Egy japán fiú fogott egy kukát (x"D) felemelte a feje fölé, és az volt a feladat hogy dobáld bele a kis zsákokat. Erre kb 1 perced van. Ezt mindhárom ország eljátszotta, és mi nyertünk! *-* Illetve, döntetlen lett -.-" De csak azért mert az írek csaltak egyel.. szóval akkor is mi nyertünk! >.< 61 zsákocskát sikerült bedobni, a japánoknak 44, az íreknek 60(!) és a szlovénokéra már nem emlékszek..
(De am a zsákocskákkal most a suliban szoktunk játszani : D Emese jól szájba is csapott >.>) Aztán volt táncház is. Élvezet volt nézni hogy szenved mindenki, csak a magyarok nem xD Mondjuk a végére én is rendesen megizzadtam..
Aztán volt este szereplés á lá Széchenyi tér. Az egyik japán kórusnak olyan szép kimonói voltak *-* Sajnos nem csináltam képet.. A szlovénoknak meg olyan volt a ruhája mint egy angyalkáé, nagyon szép. Csak a bakancs nem illett hozzá x"D Az íreknek meg.. zsákruha o.O Elég érdekes volt.
Hétfőn lement a rendes szereplés a Nemzeti Színházban. Nagyon jó volt és nagyon szép : D Az írek előtt le a kalappal.. igazán gyönyörű volt! Nagyon élveztem az előadásuk^^ És a hozott darabuk is nekik volt a legszebb.

Ésakkor suli..
Kémia.. NEM KELLETT ÍRNOM! Mert anélkül is megvan a kanyarulatos jegy.. Én meg egész hétvégén azt tanultam :/ Matekot kellett volna.. Meg is lett a böjtje. A matek nagyon rossz lett, nem biztos hogy meglesz a 2.
Aztán jövő hétfőn még fizika TZ, aztán már csak punny.
Az oszi rámakarja sózni az oszt. kirándulást -.-" De én akkor sem megyek..

Amúgy.. Mutattam már őt?















Ő az én édes maneki nekom :3 Még télen vettem Bp-n. Mindig szerencsét hozott eddig, szóval elhatároztam hogy érettségire is beviszem x)
És, eddig nem volt neve, de azt hiszem elnevezem Gin-channak :3 Hogy miért? Mert szerintem úgy vigyorog mint Gin, csak aranyosabban. Nem? x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése